AGROVIR Kft.

Csatlakozz hozzánk

Irodai-pályázati asszisztens

pozícióba!

Az AgroVIR Kft. egy innovatív vezetői információs szoftvert és applikációkat fejlesztő magyar tulajdonú vállalat, amely komplex szemléletváltással segít a döntéshozatalban, hogy megbízhatóan, folyamatos szakmai alapon nyugvó fejlődéssel, a legkevesebb idő és energiaráfordítással tudjanak az ügyfelek hatékonyan, fenntarthatóan gazdálkodni.

Főbb feladatok, munkák:

  • fő feladat: a cégvezető és irodavezető munkájának napi szintű támogatása;
  • GINOP és NKFI pályázatokkal kapcsolatos dokumentációk havi előkészítésében való aktív közreműködés (nem pályázat figyelés, nem pályázatírás, nem igényel kapcsolódó szakmai tudást);
  • pénzügyes kolléga támogatása havi zárásokban, riportok készítésében;
  • HR feladatok támogatása adminisztrációs feladatokkal;
  • tárgyi eszköz nyilvántartás kezelése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzés;
  • proaktív magatartás és fejlett problémamegoldó képesség;
  • megbízhatóság, terhelhetőség és önállóság;
  • hatékony munkaszervezés és munkavégzés;
  • döntésképesség és lojalitás;
  • magas szinten kezeled a MS Office (Word, Excel, Outlook) programokat;
  • jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel rendelkezel;
  • "csapatmunkához" szükséges együttműködési készséged megvan;
  • rendelkezz hasonló asszisztensi, adminisztrátori pozícióban szerzett gyakorlattal;
  • legyen magabiztos az angol nyelvtudásod (nem a nyelvvizsga megléte a fontos, hanem a valós tudás);
  • rendelkezz B kategóriás jogosítvánnyal.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ha van gyakorlatod pályázatos adminisztrációban;
  • ha rendelkezel pénzügyi-adminisztrációs gyakorlattal.

Amit kínálunk:

  • változatos, sokszínű munka
  • motiváló, segítőkész munkatársak
  • fiatalos, modern irodai környezet (lehetőség otthoni munkavégzésre is)
  • versenyképes kompenzációs csomag (laptop és mobiltelefon)
  • bejárás támogatás
  • munkavégzés helye: Budaörs
  • munkaidő: teljes munkaidő

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Pályázatírás

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

mobiltelefon, cafeteria

Munkavégzés helye:

2040 Budaörs, Kinizsi utca 30.

Jelentkezés módja:

Bérigényed megjelölésével, valamint egy magyar és lehetőség szerint egy angol nyelvű önéletrajz csatolásával.