GYÖNGYHÁZ-PLUSZ Kft.
Cégünk, mely társasház kezeléssel foglalkozik, olyan lelkes és szorgos munkatársat keres, aki kis, családias csapatunkat tovább erősíti munkájával, képes nagyfokú hatékonysággal és empátiával kezelni az esetleges ügyfélpanaszokat, valamint gyors és precíz napi tevékenységével hozzájárul saját és cégünk további sikereihez.

Irodai asszisztens

Mit kínálunk?

  • stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • fix munkarend,
  • a munkavégzés helye állandó
  • részvétel fiatalos, dinamikus csapatmunkában
  • fejlődési lehetőség

Milyen feladatok várnak az új kollégánkra?

  • irodai adminisztráció
  • beérkező dokumentumok kezelése (iktatás, szkennelés, archiválás)
  • ügyekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
  • központi e-mail és telefonhívások kezelése, felmerülő kérdések megválaszolása szóban vagy levél formájában
  • adatrögzítés, iratok rendszerezése, rendben tartása (e- dokumentálás, szakrendszerben /szoftverben/ való munka)
  • postázási feladatok ellátása
  • egyéb adminisztratív és napi ad hoc feladatok ellátása

Milyen elvárások elengedhetetlenek a pozíció betöltéséhez?

  • Minimum 3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Igényes, ápolt megjelenés
  • Gyors, pontos, precíz munkavégzés
  • Kiváló stressz tűrés
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • MS Office (Word, Excel, stb.) magabiztos ismerete és napi szintű használata
  • Önálló levelezés, jó fogalmazási készség, pontos helyesírás
  • Felelősségteljes munkavégzés

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, XXI. kerület

Jelentkezés módja:

Bérigényt kérjük megjelölni. Csak fényképes önéletrajzokat várunk.