Digitális-csatorna fejlesztő menedzser

A Fundamenta megújult stratégiájának célja, hogy új üzletágakkal és termékekkel ügyfeleink lakásálmait még szélesebb körben váltsuk valóra. Generációkon átívelő értéket teremtünk, melynek során szakértő módon, innovatív megoldásokkal az ügyfelek otthonába visszük a Fundamenta-élményt. IT és üzleti ismeretekkel rendelkező Digitális-csatorna fejlesztő menedzsert keresünk aktuális fejlesztéseink támogatásához!

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Részvétel a Fundamenta digitális üzletfejlesztési projektjeiben
  • Digitális stratégia megvalósítása és éves fejlesztési terv kialakítása
  • Digitális fejlesztési trendek követése, piaci benchmarkok, best-practice-ek becsatornázása a fejlesztésekbe
  • Csatorna fejlesztési irányok meghatározása, csatorna gazda szerepkör megvalósítása (pl.: ebank, mobilbank, video chat, webchat)
  • Megoldást szállítók felkutatása
  • Ügyféligények gyűjtése, üzleti igények részletes definiálása, konszolidálása
  • Ügyfélutak felrajzolása és implementálása
  • Projekt harmonizáció (előfeltétel, párhuzamosan futó projektek kezelése)
  • Benefitek azonosítása, CBA elemzés készítése
  • UAT tesztek végzése, összefogása, menedzselése
  • Change menedzsment feladatok elvégzése az új fejlesztésekhez kapcsolódóan
  • Üzleti fejlesztések bevezetés támogatása (kezelési leírások, üzleti folyamatok, funkcionális tesztelés, felhasználói kézikönyvek készítése
  • Csatorna monitoring rendszer kialakítása
  • Csatorna népszerűsítő és edukációs programok menedzselése

Ideális pályázónk:

  • A munkakör betöltője min 3 éves pénzügyi szektorban szerzett tapasztalattal, és min. 3 éves digitális csatorna működési, működtetési, fejlesztési tapasztalattal bír
  • Felsőfokú (egyetemi vagy főiskolai) végzettség, tárgyalóképes, szakmai angol nyelv
  • mély üzleti és technikai ismeret a digitális csatornákra vonatkozóan
  • jártasság a változás menedzsmentben
  • projekt és eredményorientált üzleti szemlélet
  • komplex problémák és konfliktusok kezelési készsége
  • prioritások mentén történő fókuszált munkavégzés
  • proaktív, UX alapú gondolkodás

Állás betöltéséhez előnyt jelent

  • pénzügyi vagy informatikai szakirányú végzettség előnyt jelent

Amit kínálunk:

  • Biztos, szakmai és anyagi háttér
  • Nagyarányú home office lehetőség
  • Hosszú távú együttműködés lehetősége
  • Folyamatos szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
  • Komplex, felelősségteljes munka

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Projektmenedzsment
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Termékfejlesztés
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Üzletfejlesztő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Ami a pályázathoz szükséges

Amennyiben úgy érzi szívesen támogatna egy pénzintézetet a digitális fejlődésben, figyelembe véve az ügyfeleink igényeit is töltse fel szakmai önéletrajzát és motivációs levelét bérigény megjelölésével.