A NetPincer, a hazai online ételrendelés piacvezetője

Desktop Rendszergazda

munkatársat keres!

    A Delivery Heronál 22 000+ kollégánkkal folyamatosan azon dolgozunk, hogy fantasztikus rendelési élményt nyújtsunk mindenkinek globálisan. A NetPincér, ennek a családnak a tagjaként a piacvezető online rendelési platform itthon már 20 éve.

    Érdekel az informatikai rendszerek világa és szívesen dolgozol támogatói pozícióban? Akkor jelentkezz hozzánk Desktop rendszergazda pozícióra!

Miért válassz minket?

    • Szívesen támogatunk a fejlődésben mentoringgal vagy akár szakmai tréningekkel is
    • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon és kollégákon keresztül is inspirálódhatsz
    • Versenyképes juttatási csomagot kínálunk
    • Dinamikusan fejlődő csapatunk tagja lehetsz biztos vállalati háttérrel
    • Egy frissen felújított és kifejezetten az igényeinkre szabott irodába költözhetsz velünk Budapest belvárosában
    • Biztosítjuk számodra a feltöltődést kávéval, teával, szörppel, gyümölcsökkel
    • Minden hónap végét egy nagy közös céges pizzázással ünneplünk meg
    • Minden szülinapost tortával köszöntünk figyelve az ételérzékenyekre is

Főbb feladatok

    Új munkatársunk fő feladata, hogy a NetPincér csapata és munkahelyi rendszerei folyamatosan üzemeljenek, beleértve az alábbiakat:
    • Felhasználók és fejlesztők támogatása
    • Telepített szoftverek felügyelete (MS Windows 7,8,10 valamint OSX környezetben)
    • Szükséges technikai eszközök működésének hardver fejlesztése és karbantartása, ellenőrzése
    • Új konfigurációk telepítése, üzembe helyezése
    • Elvégzi az új gépek és egyéb hardver eszközök beállításait, majd rendszeres ellenőrzéseket végez az előforduló hibák felderítése érdekében
    • Hálózati eszközök üzemeltetése, felügyelete (vezetékes, vezeték nélküli)
    • Biztonsági mentések felügyelete
    • Részt vesz a technikai innovációs folyamatokban

Mit várunk Tőled?

    • A felsorolt feladatokban szerzett 1-2 éves tapasztalat

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • Asterisk, adatbázis üzemeltetés (MySQL) ismerete

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszergazda
  • Rendszerüzemeltető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1093 Czuczor utca 2.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!