IX. kerületi pénzügyi partnercégünk megbízásából keresünk munkatársakat 4 hónapos határozott időre Adminisztrátor munkakörbe
Magyarország egyik piacvezető pénzintézete - országosan több mint 4000 munkatársukkal - legfontosabb céljuk, hogy partnerei pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínálják mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztik folyamatosan termékeiket és szolgáltatásaikat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetnek, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálnak banki és biztosítási megoldásokat.

Adminisztrátor compliance területre

Feladatok:

  • adatrögzítés, számítógépes és papír alapú adminisztráció naprakészen tartása
  • társosztályokkal való kapcsolattartás (magyarul)

Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • precizitás, pontosság
  • hatékony munkavégzés
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (excel,word)

Előnyök:

  • adminisztratív területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Dinamikus csapat
  • Kiváló munkakörnyezet

Munkáltató profilja:

  • Magyarország egyik piacvezető pénzintézete

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.