Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, teljes munkaidő munkák III. kerületben
16 db találat
Szűrés
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...tegnap 09:29
-
Műszaki portfólió szakértő
Legyen az első 5 jelentkező között!1031 Budapest, Szentendrei út 207-209.Közreműködik az MVM Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettesi irányítási terület (továbbiakban: MVH) döntés előkészítő anyagainak kidolgozásában, véleményezésében, felelős a műszaki és gazdasági működési megfelelőség biztosításáért. Aktívan részt vesz a műszaki szakterületet, illetve...máj. 29. -
Üzletfejlesztési szakértő
Legyen az első 5 jelentkező között!1031 Budapest, Szentendrei út 207-209.Közreműködik az új energiamegtakarítási, megújuló energetikai és non-standard együttműködésekben történő üzletfejlesztési, projektfejlesztési és innovációs javaslatok kialakításában; a fejlesztési irányok és igények egyeztetésében az érintett belső üzleti szakterületekkel, külső...máj. 29. -
A szerződéses szolgáltatási támogatási követelmények megértésének és kezelésének biztosítása Problémamegoldás elősegítése a támogatási, ügyfélkapcsolati, illetve terepen dolgozó csapatok és ügyfelek között Értekezletek vezetése, valamint együttműködés a csapattagokkal a szállítás...máj. 28.
-
ügyfélszolgálati osztály vezetése pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói...máj. 28.
-
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...máj. 27.
-
Ügyfélszolgálati osztály vezetése Pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása A vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói...máj. 27.
-
számlázáshoz tartozó feladatok ellátása, vevő számlák nyilvántartása kintlévőségekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, egyeztetések vevő és szállítói folyószámlák egyeztetése, ellenőrzése, egyenlegközlés bejövő számlák iktatása, nyilvántartása, ellenőrzése, partner...máj. 27.
-
Részt vesz a cégcsoport üzletfejlesztési stratégiájának megvalósításában Piaci trendek, versenytársak folyamatos nyomon követése, elemzések készítése Támogatja az üzletfejlesztési vezető munkáját Támogatja a szakmai területekért felelős vezetőket, üzletfejlesztési vezetőt az ügyf...máj. 27.
-
A finanszírozási osztály szakmai munkájának, elsősorban a finanszírozási tranzakciók megvalósításának támogatása; Okmányos ügyletek kibocsátásával kapcsolatos szerződéskötések csoport szintű koordinálása és garanciák kiadása; Bankkártyák / hitelkártyák igénylésével, használati li...máj. 26.
-
A vállalatcsoport on-premise ServiceNow platformjának fejlesztése és karbantartása Technikai megoldások, funkciók és integrációk tervezése, konfigurálása és fejlesztése a ServiceNow best practices-ei, szabványainak és egyedi fejlesztéseinek a felhasználásával. Hibaelhárítás és hi...máj. 25.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 23.
-
A vállalati ügyfelek számára első vonalbeli belépési pont biztosítása a mindennapi banki szolgáltatási igényeikhez szükséges támogatáshoz Felelős az ügyfélportfólió teljes készpénzkezelési kapcsolatáért azáltal, hogy proaktívan megoldásokat javasol és előre látja az ügyfelek igén...máj. 21.