Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Service kft állás, munka

33 db találat
Szűrés
  • Létesítmények technológiai tisztítási feladatainak megszervezése; A létesítmények folyamatos, magas minőségű tisztaságának biztosítása; Munkavállalók ellenőrzése; Takarítási folyamatok működtetése és ellenőrzése; Takarítási munkarend, beosztás készítése, megszervezése; Szerződése...
    ápr. 17.
  • To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...
    tegnap 16:00
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    tegnap 15:30
  • Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...
    ápr. 28.
  • Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...
    ápr. 28.
  • Vásárlókkal való aktív kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül. Rendelések kezelése, beleértve a számlázást és az adminisztrációt. Visszáruk és reklamációk hatékony kezelése. Termékek beállítása és frissítése a webshop felületén.
    ápr. 28.
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 28.
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    ápr. 25.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    tegnap 11:37
  • Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...
    ápr. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim