Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
161 db találat
Szűrés
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...ma 21:20
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ma 17:50
-
Sales Support Representative - Finnish or Danish speaker
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestThe Eaton Power Quality team is accelerating advancement of its digital platform and is scaling plans to implement the software solutions to customers worldwide. The software technology is designed to help manage, monitor and control devices along with management of key resources...ma 17:35 -
The Eaton Power Quality team is accelerating advancement of its digital platform and is scaling plans to implement the software solutions to customers worldwide. The software technology is designed to help manage, monitor and control devices along with management of key resources...ma 17:20
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ma 16:45
-
napi operatív szintű kapcsolattartás a partnerhálózat dedikált képviselőivel, alkalmanként vezetőivel, a beérkező feladatok megoldása, vagy azok továbbítása a megfelelő társterületekhez, a dedikált partnerhálózathoz kapcsolódó projektek rendszerszintű támogatása, az igazgatóság...ma 16:35
-
Operation Deliver collections management services to SBS Review AR ageing reports Perform collection & dunning Determine appropriate escalations & follow-up actions as per defined process Dispute & Claim Management – qualify and create disputes identified by Ci2C and manage dispu...ma 16:25
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 16:10
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...ma 16:00
-
The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...ma 15:35
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)ma 15:25
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ma 15:20
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ma 15:20
-
Vállalatvezetőkkel történő kapcsolattartás, tanácsadás a dolgozói lojalitás növelésére, válságkockázatok kivédésére, tudatos generációváltásra, cégöröklésre, valamint a kiszállási stratégiák felépítésére.ma 14:50
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...ma 14:40
-
Manage a portfolio for settlement of financial and physical transactions. Be accountable for the accurate and timely completion of Settlements activities within area of responsibility, which include: Generate customer invoices and supporting documentation Settle all transactions...ma 14:40
-
intézményi belső ellenőrzési feladatok segítése, éves ellenőrzési tervek, beszámolók összeállításának koordinálása, monitoring tevékenység, adatszolgáltatások bekérése, összeállítása, elemzések készítése, kapcsolódó szervezési és adminisztratív feladatok. ...ma 14:10
-
A közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresések szignálása, kezelése és megválaszolása. A kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkeresések eszkalálása Javaslatokkal támogatni a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet a fejlesztési irányok kialakít...ma 14:00
-
Napi szintű közreműködés a közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálatokkal. Támogatni a szervezetet és annak alvállalkozóit az ügyfelek kiszolgálásában és a közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresésekben. Megválaszolni a kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint...ma 14:00
-
The main responsibility will be to support the Transition project team with the following tasks: Assist the project managers with ad-hoc administrative tasks Consolidation of Excel-based information to ensure continuous project resource allocation process Maintain databases and p...ma 13:35