Üzleti támogató központok állások, munkák

430 db találat Szűrés
  • június 18.
  • Ügyfélkapcsolati munkatárs

    1148 Budapest, Örs vezér tere 25.
    Beérkező telefonhívások kezelése. Kimenő hívások kezdeményezése meglévő ügyfelek felé, keresztértékesítés meghatározott módszertan alapján. Ajánlatok elkészítése, kiküldése, a kapcsolódó kérdések megválaszolása. Ajánlatok utókövetése. Beérkező megrendelések kezelése, feldolgozása...
    Friss
  • Vállalati ügyfelekkel való kapcsolattartás, telefonon illetve e-mailben Bejövő hívások fogadása Havi elszámolások kezelése Kifizetetlen számlák ellenőrzése Reklamációkezelés szóban és írásban Adatok felvitele az ügyfél adatbázisba, valamint annak tisztítása és karbantartása Ripor...
    ma 14:58
  • Daily customer support through various channels Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude towards customers Collaborating with internal departments as IT, Finance, Reporting Website Content Management Participating in testing process, checking the websites for...
    ma 14:45
  • Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Incident...
    ma 14:09
  • Day to day communication with Polish clients: explain the system, the registration process and assist with compliance issues Respond to client e-mails, calls, and requests within the given SLA Work with the country leaders and compliance team to ensure client satisfaction Informi...
    ma 14:00
  • Responsible for perfect customer service within the company process to ensure customer satisfaction Liaison between the customer and other departments (Sales, Production, Logistics) within the company Act as the first point of contact for customers by dealing with questions relat...
    ma 13:55
  • folyamatos kapcsolattartás jelenlegi ügyfeleinkkel; bemutatkozó prezentációk, ajánlatok készítése, ezekkel kapcsolatos tárgyalások lebonyolítása, szerződések, megrendelések előkészítése és egyeztetése; CRM rendszer naprakész működtetése; folyamatos riportolás vezetőség felé; új ü...
    ma 13:45
  • Day to day communication with Dutch clients: explain the system, the registration process and assist with compliance issues Respond to client e-mails, calls, and requests within the given SLA Work with the country leaders and compliance team to ensure client satisfaction Informin...
    ma 13:40
  • Felhasználók támogatása ERP-rendszer ügyviteli moduljainak használatában Ügyfél-problémákra megoldások kidolgozása, egyeztetése Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Kapcsolattartás tanácsadókkal és fejlesztőkkel
    ma 13:30
  • Responsible for ensuring demand is collected and summarized for Europe on items on manual allocation. Based on allocable report split the priority lines per regions and order lines and coordinates manual allocation within the team. Circulates report end of the day. May also requi...
    ma 13:21
  • Responsible for leadership and development of direct reports in the team (carry out regular one to ones with all direct reports to discuss performance and to develop and implement career path plans, support team members by coaching and training activities, conduct the performance...
    ma 13:10
  • In the short term you will start to manage the day to day operations of several international payrolls. Over time you will take over the responsibility of the day to day operation of Hungarian payroll and other international payrolls. Work with in-country providers across multip...
    ma 13:00
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim