Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
103 db találat
Szűrés
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...máj. 04.
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)máj. 04.
-
As a Senior Consumer Insights Executive your primary responsibility will be servicing of existing client portfolio and business development through assessing opportunities for business growth. This is an exciting career opportunity with key focus on growing the consumer insights...máj. 04.
-
Új ügyfelek felkutatása Meglévő ügyfelekkel folyamatos kapcsolattartás Szerződési elemek tárgyalása a külső üzleti partnerekkel Éves, negyedéves és havi értékesítési tervek készítése Értékesítési ajánlatok és árfolyamok kezelése Értékesítési KPI riportok folyamatos naprakészen ta...máj. 04.
-
Főkönyvi könyvelések: Naplók létrehozása és lekönyvelése, átértékelések könyvelése, allokációk lefuttatása, háttéradatok frissítése Beruházás és tárgyi eszköz könyvelési, illetve kapcsolodó feledatainak ellátása Közreműködés a számviteli periódus lezárásában, számviteli beszámoló...máj. 04.
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...máj. 04.
-
Know Your Customer Operations Analyst - Czech or Slovakian Speaker
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestConduct client profile reviews for customer accounts Review all information and documentation ensuring compliance with local regulation and Citi standards Update KYC forms and client profiles according to policy requirements Follow up with clients to ensure information is receive...máj. 04. -
A cég minden napos munkája során, vámkezeléssel kapcsolatban beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése, ügyfélkérések, kérdések intézése, megválaszolása illetve továbbítása a megfelelő kollégák számára. A feladatok alapvetően a következők: kapcsolattartás az ügyfelekkel, besz...máj. 04.
-
Credit Administration: Investigate and resolve payment-related queries promptly. Allocate payments to customer accounts accurately. Collecting: Monitor customer accounts, take necessary actions, and escalate defaulting customers. Ensure compliance with DPDHL terms and conditions...máj. 04.
-
Building and maintaining a productive relationship with Authorities Ensuring accurate and timely processing official claims of third parties (Courts and Authorities) Supervising the daily operation and performance of the Official Claims dedicated Team Supervising the daily opera...máj. 04.
-
Rendelés felvétel Számlák kiállítása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Futárszolgálat koordinációja Partner és termék törzsadatok karbantartása Vásárlók bemutatótermi tájékoztatása Pénztár vezetése Összehangolt munkavégzés az értékesítési, beszerzési és raktári munkatársakkal Ügyvit...máj. 04.
-
Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00máj. 03.
-
hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...máj. 03.
-
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...máj. 03.
-
French speaking eSignature Customer Support Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestProvide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...máj. 03. -
Klienskezelő platformok kezelése Kliensek tesztvizsgálatainak menedzselése Kimutatások, összefoglaló elemzések készítése tesztvizsgálatokból Tesztplatformok kezelése, vizsgálatok adminisztrálása Folyamatok nyomonkövetése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása, ügyfélkezelés Hibák az...máj. 03.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 03.
-
Napi szintű írásbeli és telefonos kommunikáció az ügyfelekkel Megrendelések és árajánlatok rögzítése, nyomonkövetése Aktív részvétel az üzletfejlesztési projektekben Reklamációs ügyintézés Ügyfél adatbázis karbantartásamáj. 03.
-
Handles inquiries via phone, chat and email from customers and/or internal parties. Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eaton's policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including multiple product lines and res...máj. 03.
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...máj. 03.