Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Solymáron középiskolai végzettséggel
44 db találat
Szűrés
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózástegnap 15:30
-
építési folyamatok helyszíni koordinálása, összehangolása alvállalkozók tevékenységének helyszíni irányítása, ellenőrzése organizáció összeállítása, betartatása Technológiai Utasítások, valamint Mintavételi és Megfelelőségigazolási Tervek elkészítésében való közreműködés, illetve...máj. 24.
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...tegnap 12:08
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...tegnap 15:45
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...tegnap 15:30
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 13:50 -
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...tegnap 12:25
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...tegnap 11:20
-
Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás on / en keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldástegnap 10:25
-
E.ON Ügyfélszolgálati Kft. | Határozott idejű | Teljes munkaidős Ügyfélszolgálati kollégáink egyben cégünk képviselői is. Képzeld magad az ügyfél helyébe. Te mikor vagy elégedett az ügyintézéssel? Legyél olyan profi E.ON munkatárs, mint amilyet te is elvárnál! Felkészültség, gy...máj. 24.
-
Being involved in active selling of products by phone to individual customers from Hungarian market Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order made by our customers (telesales) Cooperating closely with Back Office Team in solving incoming inquiries...máj. 24.
-
Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítésemáj. 24.
-
Főbb feladatok, munkák: Kapcsolattartás a kiskereskedelmi partnerekkel írásban és telefonon Vevői rendelések feldolgozás, rögzítése az SAP rendszerben Folyamatos kapcsolattartás a logisztikai és értékesítési területekkel (német/angol és magyar nyelven) Szállítmányozás megszervezé...máj. 24.
-
Dutch speaking Customer Service Specialist (24/7)
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - BudapestLocation: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...máj. 23. -
teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbenmáj. 23.
-
Ügyfélszolgálatos kollégákat keresünk budapesti munkavégzésre, több műszakos (8 órás nappali műszak, 12 órás éjszakai műszak) munkarendbe az alábbi feladatokkal: Ügyfelekkel kapcsolattartás chaten és hanghívásban. Ügyfelektől érkező e-mailek kezelése, megválaszolása. Ügyfelek szá...máj. 23.
-
angol nyelvű kommunikáció szolgáltató partnereinkkel és utasainkkal, telefonon és e-mailben partnerhálózat és utasélmény menedzselése és fejlesztése együttműködés a Business Operation és az Ügyfélszolgálati csapatokkal a repülőtéri szolgáltatásaink minőségének fejlesztése érdekéb...máj. 23.
-
Erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása A központilag kitűzött célokkal és a minőségi mutatókkal kapcsolatos teljesítmények figyelemmel kísérése, értékelése Központilag meghatározott értékesítési folyamatok megszervezése és működtetése A posta munkavállalóina...máj. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartásmáj. 23.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
A felhasználói informatikai rendszerekkel kapcsolatos bejelentések fogadása, priorizálása, rögzítése. Első szintű megoldóként közreműködés a hibák elhárításában. A hibajavítás életciklusának követése, ellenőrzése. A bejelentéskezelő rendszer folyamatos, naprakész adminisztrációja...máj. 23.