Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Hajdú-Bihar megyében 3-5 év tapasztalattal
25 db találat
Szűrés
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingtegnap 11:37
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...tegnap 16:00
-
gondnoki feladatokkal kapcsolatos ügyintézés; temetések teljeskörű ügyintézése; kapcsolattartás az ügyfelekkel; kapcsolattartás az ügymenettel kapcsolatos szolgáltatókkal, szervezetekkel; feladathoz kapcsolódó dokumentumok, nyilvántartó és számlázó programok vezetése és kezelése;...tegnap 10:40
-
Handle customer inquiries and provide timely and accurate responses via phone, email. Assist customers with order processing, product inquiries, and issue resolution. Collaborate with internal teams to ensure prompt resolution of customer concerns. Maintain records from customer...tegnap 10:05
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkeltegnap 08:25
-
Operations Service Coordinator (Hebrew speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóJoin us as an Operations Service Coordinator in a diverse, successful, international tech unicorn and work with the world’s most loved consumer brands like Coca-Cola, Nestle, Unilever, P&G and Heineken! Responsibilities Own overall relationship with clients in scope, which includ...ápr. 28. -
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 28.
-
meglévő ügyfelekkel való együttműködés: telefonon, e-mailen, személyesen történő ügyintézés, problémakezelés, kapcsolattartás adminisztrációs feladatok ellátása a cég saját vállalatirányítási rendszerében: rendelések feldolgozása, számlázás, egyéb támogató feladatok...ápr. 28.
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...ápr. 28.
-
Telefonon és írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: számlázási ügyek, szerződéssel, számlafizetéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben egyeztetned szüks...ápr. 28.
-
Vezető gépgyártókkal való garanciális/jótállásos/méltányossági igények kezelése: Felmerült ügyek lektorálása, ellenőrzése, elszámolása Gyártói kérések nyomon követése, kezelése; Gyártói termékfejlesztő programok kezelése: Cégen belül nyomon követése, menedzselése Gyártóval elszám...ápr. 28.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27.
-
Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelezőápr. 27.
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásaápr. 27.
-
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customerrs while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Hel...ápr. 27.
-
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és hazai egészségügyi szolgáltatókkal, kórházakkal telefonon és e-mailen...ápr. 27.
-
A meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel magyar nyelven. - Saját gyártású, kiváló minőségű táplálékkiegészítők értékesítése. - Termékeink jó és naprakész ismerete és ajánlások az ügyfelek számára - Adatok bevitele az adatbázisba, megrendelések feltöltése...ápr. 26.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ápr. 26.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.