Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
118 db találat
Szűrés
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...máj. 25.
-
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás; tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés); számlainformáció, panaszkezelés; fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; beér...máj. 25.
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...máj. 25.
-
Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...máj. 25.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...máj. 25.
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...máj. 25.
-
Bejövő hívások fogadása, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, Időpontfoglalás és ennek adminisztrációja szakrendelésekre, E-mailek megválaszolása, kapcsolódó ügyintézés partnerekkel és egészségügyi intézményekkel, Ellátásszervezőkkel és a társosztályokkal történő telefonos kapcso...máj. 25.
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...máj. 25.
-
Üzleti ügyfelek villamosenergia/földgáz kintlévőségének behajtása telefonos megkereséssel A kimenő hívások kapcsán felmerülő: Villamos-, és gázszolgáltatási szerződések utógondozása Elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása, statisztikák készítése Egyedi ig...máj. 25.
-
Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás) A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények...máj. 25.
-
A call centerek szervezethez dedikált menüpontjaira érkező hívások és a szervezeti postafiókokba érkező emailek, faxok kezelése Gyors információadás, hatékony problémamegoldás szóban és írásban Az Értékesítés szervezet szerződött kereskedelmi partnereitől beérkező megrendelések,...máj. 25.
-
az Erste Bank Napi bankolásért felelős squadban tesztautomatizálási feladatok ellátására; a George fenti körbe tartozó funkcióival és folyamataival kapcsolatos alkalmazások funkcionális teszteseteinek fejlesztésére és futtatására; ezáltal hozzájárulni a bankcsoport digitális stra...máj. 24.
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...máj. 24.
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...máj. 24.
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex problems of customers, through inquiries received via email and phone (and occasionally live chat). Use a variety of modern communic...máj. 24.
-
Kapcsolattartás a vevőkkel telefonon és e-mailben Bejövő hívások kezelése Kapcsolattartás a Business Unittal illetve az értékesítési csoporttal Vevői terhelések és belső jóváírások egyeztetése, figyelemmel kísérése, eszkalálása Management informálása a problémákról Vevői kintle...máj. 24.
-
beérkező hívások fogadása, e-mail-ek megválaszolása, napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mail-ben és telefonon, ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtásmáj. 24.
-
As the Customer Service Team Leader, you will be responsible for leading and managing a team of customer service representatives. You will be expected to have leadership experience in customer support organizations, preferably in a B2C environment. You will be responsible for org...máj. 24.
-
az ügyfélkapcsolatok és onboarding digitalizációját nem csak távolról szemlélni, hanem részt venni a digitális startégialkotásban és fejlesztések támogatásában egyaránt; a bank és az ügyfelek közötti napi kapcsolattartás folyamatainak digitalizálására; az ügyféltájékoztatási és -...máj. 24.