Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Online ügyfélszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...tegnap 12:51
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:30
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex problems of customers, through inquiries received via email and phone (and occasionally live chat). Use a variety of modern communic...ma 15:05
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkalma 14:05
-
teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbentegnap 14:10
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartástegnap 10:05
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...tegnap 09:45
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...tegnap 07:55
-
Meglévő ügyfeleinkkel napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailen Ajánlatok és rendelések feldolgozása Vevőink megtartásában való aktív részvétel Adminisztrációs feladatokmáj. 28.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...máj. 28.
-
Új kollégánkat keressük a győri DANA disztribúciós központjába, melynek célja a szervizközpontok, gyártók és elosztópartnerek alkatrész-ellátásának biztosítása. Leendő kollégánk feladatai: Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, m...máj. 27.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...máj. 25.
-
Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...máj. 24.
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...máj. 24.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...máj. 20.