Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, alkalmazotti jogviszony munkák
91 db találat
Szűrés
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...máj. 29.
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 29.
-
A Fornetti Kft. meglévő Partnereinek telefonos megkeresése és velük való folyamatos kapcsolattartás heti 30 órában Részletes tájékoztatás nyújtása a termékakciókról, egyéb ügyfeleket érintő új lehetőségekről Partnerek napi rendelésfelvétele A rendelési mennyiségek maximalizálása...ma 14:19
-
Vendégek érkeztetése, utaztatása, egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése, Foglalások rögzítése, ellenőrzése, szobák beosztása Ajánlatadás szóban és írásban egyaránt, Számlázás, kasszakezelés, Telefonok, e-mailek, online foglalási rendszerek kezelése, Napi szintű kapcsolattartá...ma 14:13
-
A szenior ügyfélszolgálati munkatárs a Richter partnereinek, ügyfeleinek elsődleges kapcsolati személye tranzakcionális kérdések, szállítmányinformációk és panaszok tekintetében. Ebben a szerepében a vállalat arca a vevők, partnerek felé – képviseli a Richter ügyfélközpontúságát...ma 13:52
-
Meglévő és érdeklődő ügyfelek felkeresése telefonon keresztül Bejövő ügyfélérdeklődések kezelése Termékhasználat-ösztönző hívások indítása A Bank és a Groupama Biztosító termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése tanácsadói szemlélettel Személyre szabott ajánlatok tétele Hívás...ma 09:17
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 09:17
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...ma 00:00
-
Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Sorsjegyek forgalmazása Készpénz, beszedett díjak, postai és kereskedelmi áruk kezelése Postai járatok fogadása és indulásra való előkészítése Egyéb ügyfélszolgálati tevékenységek...tegnap 16:03
-
Erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása A központilag kitűzött célokkal és a minőségi mutatókkal kapcsolatos teljesítmények figyelemmel kísérése, értékelése Központilag meghatározott értékesítési folyamatok megszervezése és működtetése A posta munkavállalóina...tegnap 16:03
-
Nurturing customer relationships Making outbound calls to existing customers Providing information about discountstegnap 15:10
-
Szükséged lesz 1-2 év tapasztalatra adminisztratív területen, előnyt jelent, ha gazdasági középfokú, vagy felsőfokú végzettséged van, de ez nem feltétel. Fontos, hogy felsőfokon kommunikálj németül vagy franciául, hogy a külföldi ügyfelekkel tudj napi kapcsolatot tartani elektron...tegnap 14:58
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...ma 14:05
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...ma 13:55
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...ma 12:10
-
Contact Center Specialista - Budapest, Szombathely, Miskolc
Rugalmas - Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Vas megyeMeglévő ügyfeleink számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások ajánlása telefonos tanácsadáson keresztül Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása, értékesítési folyamatok támogatása; Ügyfeleink szakszerű és pontos tájékoztatása; Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció...ma 11:50 -
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ma 09:35
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...ma 00:35
-
A call centerek szervezethez dedikált menüpontjaira érkező hívások és a szervezeti postafiókokba érkező emailek, faxok kezelése Gyors információadás, hatékony problémamegoldás szóban és írásban Az Értékesítés szervezet szerződött kereskedelmi partnereitől beérkező megrendelések,...ma 00:00
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...tegnap 16:00
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...tegnap 15:25
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációtegnap 14:25