Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások Budapesten főiskolai végzettséggel
17 db találat
Szűrés
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...tegnap 11:30
-
Deliver a superior customer support experience to Femtonics customers Drive the support team towards the vision, direction, and culture of Femtonics Achieve goals by maximizing the success of the team members through motivating, rewarding, and coaching Manage individual and team...ma 15:50
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Drive the resolution of complex customer requirements, manage escalations, processing...ma 14:40
-
Lead a team of customer service representatives in the field of administration, order management, quotations, master data. Responsible for the success of the daily operations of the team. Drive the resolution of complex customer requirements, manage and follow up escalations, lia...ma 14:40
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...ma 13:30
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...ma 13:25
-
Responsibilities: Consult existing users about the capabilities of Altegio cloud-based business process automation platform for service companies using the communication tools provided by the Employer, such as phone/meets/viber/zoom/email and others; Maintain the internal CRM sys...tegnap 08:26
-
a CIVIL Rendszertechnika Kft. távfelügyeleti stratégiájának kialakítása, a távfelügyeleti szolgáltatások teljesítésének irányítása, a távfelügyeleti szolgáltatások technikai feltételeinek biztosítása, naprakészen tartása, diszpécseri és kivonulási intézkedések megszervezése, csap...máj. 15.
-
A közszolgáltatást támogató szolgáltatással foglalkozó ügyfélszolgálatok közötti együttműködés koordinálása és az alvállalkozók támogatása az ügyfelek kiszolgálásában. Támogatni a szakértő kollégákat a kiemelt és hatósági ügyek kezelésében és megválaszolásában. Irányítani az ügyf...máj. 15.
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...máj. 13.
-
Helping the DHL Fulfillment Network operations teams by: Providing knowledge around carriers, product and customer service processes Consulting customer service with questions around customer inquiries Solving complex requests occu...máj. 13.
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...máj. 12.
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...máj. 12.
-
ügyfélszolgálati osztály vezetése pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói...máj. 11.
-
As a Customer Success Manager (CSM) at Cloudpay, you will play a pivotal role in ensuring the success and satisfaction of our global customers. Serving as the primary point of contact, you will build strong relationships, understand customer needs, and proactively address challen...máj. 09.
-
Client feedback and experience optimization - Initiating the gathering of client feedback in order to use insights to implement strategic improvements across all points of customer experience. Monitoring customer satisfaction, analysing data, creating action plans. Lead managemen...máj. 08.