Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások, munkák nem kell tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
Romanian or Hungarian Speaking International Events Marketing Traineeship
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 2.Developing and maintaining the client database of senior management representatives and developing existing customer relationships under the leadership of the Head of Marketing and Customer Relations Invite decision makers to our B2B events via the phone and promote our unique ev...tegnap 19:56 -
Ügyfél kapcsolattartás külföldi és belföldi partnerekkel, kérdések/kérések megválaszolása elsősorban e-mailben alkalmanként telefonon is, Bejövő vevői megrendelések feldolgozása, kezelése, nyomon követése Rendelés feldolgozáshoz tartozó adminisztratív feladatok kezelése Panasz és...tegnap 14:25
-
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélszolgálati és recepciós feladatok ellátása Páciensek fogadása Időpontadás magyar és külföldi pácienseknek Adminisztrációs feladatok ellátása Készpénzkezelés, házipénztár vezetése, számlázás Páciens koordinátori feladatok: Kommunikációs támogatá...tegnap 12:48
-
Asset and service management Growwwer - Facility management
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestIn the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...máj. 12. -
Asset and service management growwwer (customer care)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Dombóvári út 28.In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...máj. 12. -
Customer care gyakornok (olasz nyelvtudással) - diákmunka
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 BudapestSzámlák küldése, fogadása Kapcsolattartás ügyfelekkel, a felmerülő problémák e-mailben történő kezelése Rendelések leadása és nyomonkövetésemáj. 11. -
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...máj. 11.
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...máj. 11.
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)máj. 11.
-
Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...máj. 11.
-
Telefonos operátor román nyelvtudással - Diákmunka
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XIII.Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásamáj. 10. -
nem fizetés következményeinek ismertetése késedelmes ügyfelek felszólítása teljesítésre fizetési ígéretek nyomon követése kimutatások készítése késedelmes ügyletekről kapcsolattartás külső partnerekkelmáj. 09.
-
Digitális és lineáris termékekkel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása Ügyfelek professzionális kiszolgálása Tájékoztatás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Előfizetések kezelése, adminisztrálás Felmerülő ügyfélproblémák megoldása Reklamációk kezelése...máj. 07.
-
Eseti ügyfélpanaszok kezelése és nyomon követése Rendszeres ügyfél látogatásokon való részvétel értékesítő kollégáinkkal, ahol segíthetsz szolgáltatási problémák azonosításában és javaslatok megfogalmazásában Eszközmanagement szoftverek bemutatása, azok bevezetésének támogatása Ü...máj. 07.
-
- Ügyfelekkel való személyes, telefonos és email-es kapcsolattartás - Kérdések megválaszolása - Ügyfelek fogadása - Számlázás - Adminisztratív feladatok ellátása - Árukiadás, csomagolás (mivel medencékről és részegységeikről van szó ezek nagyobb súly mozgatásával járnak)...máj. 07.
-
Szerviz, szolgáltatási ajánlatok elkészítése határidőre. A vevői igények alapján, a megfelelő szolgáltatási kínálat kiválasztása, az ajánlathoz szükséges konfiguráció, költségkalkuláció, műszaki leírás és kereskedelmi dokumentumok elkészítése. Az ajánlat elkészítése érdekében, ka...máj. 07.
-
Customer care gyakornok (lengyel nyelvtudással) - diákmunka
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 BudapestSzámlák küldése, fogadása Kapcsolattartás ügyfelekkel, a felmerülő problémák e-mailben történő kezelése Rendelések leadása és nyomonkövetésemáj. 03. -
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése Kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel magyar és angol nyelven egyaránt Segítségnyújtás megszervezése és adminisztrációja Beérkező, szervezés alatt álló adm...ápr. 29.