Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások, munkák
9 db találat
Szűrés
-
The SDM is responsible for the delivery of specific transcosmos’s Services. They work together with the Business Relationship Manager to identify service requirements, and develop service strategy, which is the responsibility of the SDM to execute. All Managed Services personnel...tegnap 15:03
-
The Team Leader is responsible for providing and supporting the day-to-day provision of the Services and promoting the knowledge and understanding of the Service, in a manner which is conducive to effective working relationships and in line with TCIS values and objectives. This i...tegnap 10:35
-
A közszolgáltatást támogató szolgáltatással foglalkozó ügyfélszolgálatok közötti együttműködés koordinálása és az alvállalkozók támogatása az ügyfelek kiszolgálásában. Támogatni a szakértő kollégákat a kiemelt és hatósági ügyek kezelésében és megválaszolásában. Irányítani az ügyf...máj. 21.
-
Szakmailag irányítja és ellenőrzi a Bankműveleti Osztály (belföldi és nemzetközi fizetésforgalom központosított back-office területek) munkáját, betartja és betartatja a vonatkozó jogszabályokat és belső szabályzatokat, utasításokat, Megszervezi az Osztály zavartalan működését, a...máj. 21.
-
Helping the DHL Fulfillment Network operations teams by: Providing knowledge around carriers, product and customer service processes Consulting customer service with questions around customer inquiries Solving complex requests occu...máj. 19.
-
Deliver a superior customer support experience to Femtonics customers Drive the support team towards the vision, direction, and culture of Femtonics Achieve goals by maximizing the success of the team members through motivating, rewarding, and coaching Manage individual and team...máj. 17.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Drive the resolution of complex customer requirements, manage escalations, processing...máj. 17.
-
Lead a team of customer service representatives in the field of administration, order management, quotations, master data. Responsible for the success of the daily operations of the team. Drive the resolution of complex customer requirements, manage and follow up escalations, lia...máj. 17.
-
Client feedback and experience optimization - Initiating the gathering of client feedback in order to use insights to implement strategic improvements across all points of customer experience. Monitoring customer satisfaction, analysing data, creating action plans. Lead managemen...máj. 08.