Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások Budapesten középiskolai végzettséggel
36 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 29.
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
A szenior ügyfélszolgálati munkatárs a Richter partnereinek, ügyfeleinek elsődleges kapcsolati személye tranzakcionális kérdések, szállítmányinformációk és panaszok tekintetében. Ebben a szerepében a vállalat arca a vevők, partnerek felé – képviseli a Richter ügyfélközpontúságát...ma 13:52
-
Meglévő és érdeklődő ügyfelek felkeresése telefonon keresztül Bejövő ügyfélérdeklődések kezelése Termékhasználat-ösztönző hívások indítása A Bank és a Groupama Biztosító termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése tanácsadói szemlélettel Személyre szabott ajánlatok tétele Hívás...ma 09:17
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 09:17
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...ma 00:00
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...ma 15:35
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 13:50 -
Ügyfélszolgálat magas szintű ellátása (bejövő hívások, e-mailek). Tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, rendelés-, kiszállítás folyamatáról. Panaszok, kérések kezelése. Cserék, visszautalások kezelése a kiskereskdelmi rendszerünben. Garanciális ügyintézés. Adminiszt...ma 12:08
-
Contact Center Specialista - Budapest, Szombathely, Miskolc
Rugalmas - Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Vas megyeMeglévő ügyfeleink számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások ajánlása telefonos tanácsadáson keresztül Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása, értékesítési folyamatok támogatása; Ügyfeleink szakszerű és pontos tájékoztatása; Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció...ma 11:50 -
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...ma 10:05
-
Bejövő hívások fogadása, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, Időpontfoglalás és ennek adminisztrációja szakrendelésekre, E-mailek megválaszolása, kapcsolódó ügyintézés partnerekkel és egészségügyi intézményekkel, Ellátásszervezőkkel és a társosztályokkal történő telefonos kapcso...ma 07:00
-
A call centerek szervezethez dedikált menüpontjaira érkező hívások és a szervezeti postafiókokba érkező emailek, faxok kezelése Gyors információadás, hatékony problémamegoldás szóban és írásban Az Értékesítés szervezet szerződött kereskedelmi partnereitől beérkező megrendelések,...ma 00:00
-
E.ON Ügyfélszolgálati Kft. | Határozott idejű | Teljes munkaidős Ügyfélszolgálati kollégáink egyben cégünk képviselői is. Képzeld magad az ügyfél helyébe. Te mikor vagy elégedett az ügyintézéssel? Legyél olyan profi E.ON munkatárs, mint amilyet te is elvárnál! Felkészültség, gy...tegnap 15:05
-
Bejövő hívások kezelése angol, illetve magyar nyelven Beérkező elektronikus levelek feldolgozás, páciensek kérdéseinek megválaszolása Ügyfelek tájékoztatása vizsgálatokról, időpontokról, folyamatokról, árakról Ad hoc jellegű megkeresések kezelése Folyamatos kommunikáció a közvetl...tegnap 13:24
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...tegnap 12:25
-
Mobil és vezetékes üzletágunk Lakossági Ügyfélszolgálatára beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása Vállalati rendszereink nagy része angol nyelvű, alap angol kifejezések elsajátítására szükség lesz. Ha már rendelkezel alapszintű angol nyelvtudással, előnyt jelen...máj. 29.
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 29.
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...máj. 29.
-
Az ügyfelek teljes körű tájékoztatása telefonon és írásban; Részletfizetési kérelmek feldolgozása, megállapodások megkötése; Végrehajtási ügyekben beérkező felhívások megválaszolása, kapcsolattartás a végrehajtókkal; A beérkező panaszlevelek megválaszolása; A beérkezett megkeresé...máj. 29.
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megyeAz ügyfelektől (a gyár munkatársai, dolgozói) beérkező hiba bejelentések kezelése a jegyrendszeren keresztül. Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása. A kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvégzése SAP rendszerben. A projekthez szükséges...máj. 28. -
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...máj. 28.