Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
150 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...ápr. 22.
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ápr. 22.
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...ápr. 22.
-
A Társasághoz telefonon, e-mailen, személyesen érkező bejelentések kezelése. Ügyfél csatlakozási feladatok ellátása, adatszolgáltatás, egyenleg egyeztetés, fizetési felszólítások küldése, felmerülő igények fogadása, megoldása, megválaszolása. Ügyfél befizetések könyvelése, függő...ápr. 22.
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...ápr. 22.
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)ápr. 22.
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ápr. 22.
-
Kimenő és bejövő hívások kezelése; a Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatások értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; Telesales hívások kezelése ügyfélelégedettségi, valamint különböző célú és fókuszú telefonos értékesítési kampányokban va...ápr. 22.
-
Új vendégjelöltekkel való egyeztetés,szállodák részletes bemutatása,foglalás menetének ismertetéseápr. 22.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...ápr. 22.
-
Az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatása telefonon és írásban, kizárólag bejövő hívások kezelése (nem kell értékesíteni!) Általános adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentum kezelés, nyilvántartások vezetése, levelezés Reklamációkkal kapcsolatos...ápr. 22.
-
Telefonon és írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: számlázási ügyek, szerződéssel, számlafizetéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben egyeztetned szüks...ápr. 22.
-
You will be a member of a small however cooperative team which serves the clients of BMW Group Romania. Your responsibilities will include supervising and resource management for this small team, as well as being involved in customer service tasks. Supervisor tasks Workforce mana...ápr. 22.
-
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezeléseápr. 22.
-
Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészíté...ápr. 22.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...ápr. 22.
-
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.ápr. 22.
-
bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzésápr. 22.
-
Lakossági-, és Kisvállalati Ügyfélszolgálatra beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása A szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai segítségnyújtás Hibabejelentések és igények ügyintézése és megoldása Telekommunikációs hálózatok, berendezések specifikus hibaelhárí...ápr. 22.