Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
118 db találat
Szűrés
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...tegnap 14:00
-
beérkezett rendelések rögzítése, kapcsolattartás a vevőkkel (éttermekkel) telefonon, e-mailben, bejövő hívások fogadása, termékek ajánlása, értékesítése, szoros együttműködés a társosztályokkal, a sofőrök munkájának segítése, vevőcsoportok forgalmának monitorozása, értékesítés tá...tegnap 13:20
-
A telefonon beérkező hívások kezelése, gépekkel kapcsolatos tanácsadás A kimenő hívások menedzselése, az ügyfelek kiszolgálása A futárok napi útvonaltervének összeállítása A beérkező megrendelések nyilvántartása További, a feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása ...tegnap 13:15
-
Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...tegnap 12:55
-
Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.tegnap 12:55
-
Providing high-level service to contribute to customer satisfaction Customer visits in collaboration with the Sales department Maintaining contact with customers in the SME segment, providing them with information about contracts and products (via email, phone) Handling contract...tegnap 10:34
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...tegnap 10:20
-
Magyarország két legnagyobb távközlési szolgáltatójának projektjeihez keresünk új munkatársakat. 8 órás munkarendben sikeres betanulás után. A betanulás elméleti része a cég központjában fog történni. Ezt követően a gyakorlati oldal már online. Sikeres vizsga után lehetséges a Ho...tegnap 09:55
-
Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásategnap 05:17
-
beérkező rendelések kezelése rendelések visszaigazolása napi kapcsolattartás a vevőkkel szóban és írásban vevői igények nyomon követése, egyeztetése szoros együttműködés a logisztikai, beszerzési és gyártástervezési osztállyal vevői reklamációk kezelése export ügyintézésben való...tegnap 00:45
-
Romanian or Hungarian Speaking International Events Marketing Traineeship
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 2.Developing and maintaining the client database of senior management representatives and developing existing customer relationships under the leadership of the Head of Marketing and Customer Relations Invite decision makers to our B2B events via the phone and promote our unique ev...máj. 13. -
ügyfélmegkeresések fogadása (telefonon, írásban) ügyfélelégedettség megtartása - minőségi, ügyfélközpontú, gyors ügykezelés tájékoztatás, szerződésekkel kapcsolatos ügyvitel elszámolási és számlázási kérdések megválaszolása tevékenységgel összefüggő elektronikus és papír alapú do...máj. 13.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 13.
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...máj. 13.
-
Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatásamáj. 13.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...máj. 13.
-
Az ügyfelekkel való kedves és hatékony kommunikáció telefonon és emailen keresztül. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, segítségnyújtás a termékekkel kapcsolatos információkban. Rendelések kinyomtatása és feldolgozása az adatbázisban. Proaktív megoldáskeresés az ügyfe...máj. 13.
-
Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...máj. 13.
-
Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és az ügyfelekkel Beérkező jelzések 24 órán keresztüli figyelése, a szükséges intézkedések végrehajtása Műszaknapló napi szintű pontos vezetése CRM rendszer vezetése Szolgálat átadáskor a folyamatos és zökkenőmentes átvétel biztosítás...máj. 13.
-
Kimenő hívások indítása meglévő ügyfeleknek (adategyeztetés, véleményfelmérés, kintlévőség-kezelés)máj. 13.