Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
42 db találat
Szűrés
-
taxisok felé a megrendelők címének továbbítása, szükség esetén a címek pontosítása; az utasok kéréseinek, reklamációinak fogadása; elveszett és talált tárgyak regisztrálása;ma 11:17
-
Bejövő hívások fogadása, az ügyfelek teljes körű tájékoztatása, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása, panaszkezelés, adatrögzítés.ma 08:57
-
Outgoing calls, cold calls in Danish and in English Active sales of the company's services in Danish and in English Consulting with Danish and Swedish customers and prospects Keeping connection with Danish and Swedish customers and authorities Preparing quotations, contracts,...tegnap 16:30
-
A telefonon beérkező hívások kezelése, gépekkel kapcsolatos tanácsadás A kimenő hívások menedzselése, az ügyfelek kiszolgálása A futárok napi útvonaltervének összeállítása A beérkező megrendelések nyilvántartása További, a feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása ...tegnap 13:15
-
Érdekel a fényképezés, netán éppen hobbi fotós vagy? Viszont szeretnél egy stabil jövedelmet biztosító, kiszámítható munkahelyet, ahol szakmailag is fejlődhetsz? Partnerünk, aki fényképező gépek gyártásával foglalkozik és világszerte ismert márka, épp egy új Ügyfélszolgálati munk...Friss
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...ma 00:50
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:55 -
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...tegnap 17:10
-
Elektronikus rendszerek kezelése. Tanév rendjéhez kapcsolódó projektek intézése. Személyes és telefonos ügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése. Folyamatos kapcsolattartás a hallgatókkal; kérések, panaszok kezelése. Együttműködés más szervezeti...tegnap 14:45
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...tegnap 14:00
-
Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.tegnap 12:55
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...tegnap 10:20
-
beérkező rendelések kezelése rendelések visszaigazolása napi kapcsolattartás a vevőkkel szóban és írásban vevői igények nyomon követése, egyeztetése szoros együttműködés a logisztikai, beszerzési és gyártástervezési osztállyal vevői reklamációk kezelése export ügyintézésben való...tegnap 00:45
-
ügyfélmegkeresések fogadása (telefonon, írásban) ügyfélelégedettség megtartása - minőségi, ügyfélközpontú, gyors ügykezelés tájékoztatás, szerződésekkel kapcsolatos ügyvitel elszámolási és számlázási kérdések megválaszolása tevékenységgel összefüggő elektronikus és papír alapú do...máj. 13.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 13.
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...máj. 13.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...máj. 13.
-
Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...máj. 13.
-
Számítógépeden figyeled a vagyonvédelmi rendszerektől (pl. riasztórendszerektől) beérkező jelzéseket és minél gyorsabban megteszed a jelzéstől függő szükséges intézkedéseket Az intézkedések alkalmával telefonon tartod a kapcsolatot az ügyfelekkel, járőrökkel Telefonos ügyfélszolg...máj. 13.
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...máj. 13.