Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
21 db találat
Szűrés
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...ma 15:31
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 13:49
-
Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...ma 11:33
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...ma 10:02
-
Transcosmos is an international leader in Business Process Outsourcing (BPO) services, including Customer Support services in German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Polish and English. We employ over 50,000 staff worldwide and support amazing brands! If like us, you are p...tegnap 16:15
-
Folyamatosan tartod a kapcsolatot a német és osztrák ügyfelekkel, illetve kollégákkal A beérkező kérdéseket te fogadod és válaszolod meg az általad felkutatott információk alapján Nyomonköveted a csomagokat, ellenőrzöd, hogy minden rendben menjen Kezeled az esetleges panaszokat K...máj. 11.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 11.
-
Vevőktől érkező megrendelések, előrejelzések kezelése, visszaigazolása, azok SAP rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció Késztermékek készletének, készletszintjének felügyelete Vevők és késztermékek adatainak frissí...máj. 10.
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...máj. 10.
-
Dolgozz Te is a Pizza Forte-nél! Munkatársakat keresünk Call Center / Rendelésfelvevő pozícióba. Ha pályakezdő vagy helyedet akkor is megtalálhatod nálunk! Feladatok: Rendelések felvétele Panaszok kezelése Munkavégzés helyszíne: Budapest 11. kerület (Budapest One irodaház)...máj. 10.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...máj. 09.
-
Workforce management (holiday planning, schedule management, daily workforce distribution) Managing, maintaining and reporting of regular outgoing call campaigns Strong supervision and management of the Advanced Complaint Handling process Creating, updating our internal process d...máj. 09.
-
Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minden szükséges tudással felvértezve tudod majd segíteni egy innovatív fizetési megoldásokat és technológiákat biztosító cég partnereit (kis- és középvállalkozások kereskedelmi területen), ahol tudásoddal, szakmai tapasztalatodda...máj. 09.
-
Vevői és beszállítói kapcsolattartás és kapcsolatfejlesztés Vevői információk kezelése, egyeztetése a társosztályokkal és a vezetőséggel Kapcsolattartás a Nefab globális cégcsoportjával Megrendelések rögzítése és visszaigazolása a vállalatirányítási rendszerben Előrejelzések keze...máj. 09.
-
Partnerektől érkező megkeresések kezelése Panaszkezelés, problémamegoldás Simple applikáció felhasználói bejelentéseinek megválaszolása A partnerek élesítése, és a hozzá tartozó adminisztratív teendők elvégzése Társterületekkel való kapcsolattartás, információ áramlás elősegítése...máj. 08.
-
vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...máj. 08.
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...máj. 08.
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmáj. 06.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 06. -
Kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben Banki termékek értékesítése Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban Adminisztráció a belső rendszerbenmáj. 04.