Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
50 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 29.
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...máj. 29.
-
Management and filtering of shared company email accounts and social platforms: management and response in written form to customer requests and/or forwarding to the relevant department Administrative support for office staff, especially Rental Agent colleagues Receive and manage...ma 15:35
-
A szenior ügyfélszolgálati munkatárs a Richter partnereinek, ügyfeleinek elsődleges kapcsolati személye tranzakcionális kérdések, szállítmányinformációk és panaszok tekintetében. Ebben a szerepében a vállalat arca a vevők, partnerek felé – képviseli a Richter ügyfélközpontúságát...ma 13:52
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 09:17
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...ma 00:00
-
Szükséged lesz 1-2 év tapasztalatra adminisztratív területen, előnyt jelent, ha gazdasági középfokú, vagy felsőfokú végzettséged van, de ez nem feltétel. Fontos, hogy felsőfokon kommunikálj németül vagy franciául, hogy a külföldi ügyfelekkel tudj napi kapcsolatot tartani elektron...tegnap 14:58
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...ma 12:10
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ma 11:20
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ma 09:35
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...ma 09:00
-
Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon és e-mailen Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel és szállításokkal kapcsolatban Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása Az ügyfélvi...tegnap 22:15
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex problems of customers, through inquiries received via email and phone (and occasionally live chat). Use a variety of modern communic...tegnap 15:05
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációtegnap 14:25
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkaltegnap 14:05
-
Monitoring and achieving KPI parameters for online shops Tracking, analysing, improving, and reporting on all parameters affecting sales Knowledge and application of pricing policies, price control on the webshop Monitoring, analysing, and reporting on competition Inventory contr...tegnap 12:27
-
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új...máj. 29.
-
teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbenmáj. 29.
-
az ügyfélszolgálatra érkező telefonos, írásbeli és személyes érdeklődések kezelése rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése vásárlóink személyes kiszolgálása árukiadási időben problémák és reklamációk kezelésemáj. 29.
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartásmáj. 29.
-
Tárhely és domain szolgáltatással kapcsolatos kérdések megválaszolása, cPanell-el és WordPress rendszerekkel kapcsolatos információs és technikai segítségnyújtás, beérkező telefonos, e-mailes, hibajegyes és chates ügyfél megkeresésekre Ügyfélszolgálati kollégákkal megosztva 2 műs...máj. 29.
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 29.