Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Területi irodai ügyintéző állások, munkák Jász-Nagykun-Szolnok megyében
24 db találat
Szűrés
-
Vevőinkkel és beszállítóinkkal történő kapcsolattartás Nyilvántartások pontos kezelése Az iroda folyamatos és zavartalan működésének fenntartása Kollégák hatékony munkájának támogatása Egyéb általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Szerződések nyilvántartása Fuva...ma 12:12
-
Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos adminisztráció elvégzése Munkaidő nyilvántartó rendszer kezelése Jelenlét és távollét adatok vezetése és karbantartása Igazolások és egyéb munkaügyi dokumentumok kezelése Munkavállalók személyi anyagainak karbantartása, hozzájuk kap...tegnap 12:15
-
Bejövő számlák formai, tartalmi ellenőrzése, igazoltatása Vevői és szállítói számlák nyilvántartása a vállalatirányítási rendszerben Házipénztár kezelése, bizonylatolása Banki bizonylatok kezelése Utalások előkészítése és lebonyolítása Könyvelés előkészítése anyagok, továbbá kapc...ma 12:00
-
ügyintéző műszaki/termelési vezetés napi szintű adminisztrációs támogatása műszaki rajzok olvasása... összeállítása legalább középfokú műszaki végzettség, műszaki affinitás hasonló területen, tevékenységben... légkör Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time... work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance...ma 15:10
-
Munkavállalók személyi anyagának naprakész nyilvántartása Munkaügyi adminisztrációs rendszer (NexonHR... személyiség Bér-és/vagy társadalombiztosítási ügyintézői végzettség és ilyen területen szerzett... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy... school; Administrator, Document Manager; Payroll Assistance, Social Insurance Assistance...ma 12:13
-
Értékesítési képviselő
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád-Csanád megye, Jász-Nagykun-Szolnok megyeadminisztrációja Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel Kitűnően kommunikálsz szóban és írásban... vissza a változatos feladatoktól Tudsz önállóan dolgozni Képes vagy a területedre jó gazdaként tekinteni Nyitott... , Békés megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye Teljes munkaidő; Középiskola; Területi képviselő; Értékesítési...máj. 04. -
Key account menedzser
Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeigények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Területi képviselő; Key...máj. 02. -
Ingatlan-értékesítő
Rugalmas - Békés megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Somogy megye, Veszprém megyeadminisztrációs tevékenységek ellátása Középfokú végzettség Pozitív életszemlélet Pontosság, munkabírás... személyiség Bármilyen területen szerzett értékesítési tapasztalat Helyismeret, kapcsolatrendszer... fogva Keresztértékesítés szinte az egész ország területén Teljes munkaidő; Középiskola... ; Ingatlanértékesítő; Területi képviselő; Ingatlan-, építőipari értékesítés; Építőipar, Ingatlan; Értékesítés...ma 09:23 -
A kezelt ügyek határidőre történő, pontos adminisztrációja (melyhez a technikai hátteret biztosítjuk... pénzügyi szolgáltatónál, láttál már el területi képviseletet, tartottál személyes kapcsolatot lakossági...máj. 04.
-
Key Account Manager
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megyeEgyéb adminisztráció, riport Értékesítési területen eltöltött minimum 2-3 éves tapasztalat Kommunikációs...máj. 03. -
Telefonos vélemény és elégedettségfelmérő diákmunka - Szolnok
Legyen az első 5 jelentkező között!5000 Szolnok, Szapáry utca 28.Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feladatok ellátása Munkaidő... Betöltött 16. életév Heti legalább 12 óra vállalása Hasonló területen szerzett tapasztalat Több nap...máj. 04. -
Call center operátor – értékesítés/telesales (remote/home office opcióval, 4-6-8 órában)
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldmás területen szerezted, és/vagy inkább megbízási szerződéses konstrukcióban, (ez esetben... - így gyakorlatilag az ország bármely területéről) szeretnél velünk dolgozni. Ami a napi munkád során... folyamat koordinációja Utómunka, naplózás, adminisztráció, illetve termináció, státusz meghatározása... országok) is tudsz dolgozni felsőfokú tanulmányaidat kommunikáció, pénzügyi, vagy informatikai területen... jogviszonyban (home office, egész ország területéről): Bruttó 2.400 Ft per teljesített óra Szerződéses...ápr. 27. -
/projekt vezetők napi szintű adminisztrációs támogatása határidős feladatok nyomom követése... pontosság, precizitás B kategóriás jogosítvány angol középfokú nyelvismeret Műszaki területen szerzett... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens... ; Műszaki munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Gyártás, Termelés; Angol; junior... ; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager...ápr. 22.
-
közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feladatok ellátása... Hasonló területen szerzett tapasztalat Több nap vállalása + 200 ft/ó bérpótlék jár 15-18 óra közötti...máj. 01.
-
beszerzéséhez kapcsolódó háttér folyamatok, feladatok, adminisztrációs tevékenységek elvégzése és nyomon... szerzett tapasztalat Indirekt beszerzés területén szerzett tapasztalat Fourth Shift-, IMFR rendszer... ismerete Karbantartási anyagok területén meglévő beszállítói kapcsolatrendszer Versenyképes...máj. 02.
-
a különböző társosztályokkal- Adminisztrációs feladatok ( megrendelésekkel kapcsolatos dokumentáció... szerzett tapasztalat- Gyártóvállalatnál beszerzési területen szerzett tapasztalat- Főiskolai végzettség...máj. 01.
-
termelési területre szállítása termelésből érkező igények alapján, Göngyölegek kezelése, Adminisztrációs... Raktáros területen szerzett tapasztalat Alapvető számítógépes ismeretek: Microsoft Office...ápr. 26.
-
szakmai tapasztalat, Nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező excel ismeret, Irodai adminisztrációs... területen szerzett tapasztalat, B kategóriás jogosítvány, Utazási hajlandóság. Elvárt...máj. 02.
-
, belső képzések szervezése. Éves képzési tervek összeállítása, nyomonkövetése. Képzési adminisztráció... nagyvállalatnál szerzett szakmai tapasztalat. HR-en belül karriermenedzsment területén szerzett...ápr. 23.
-
Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feladatok ellátása... munkavégzés Betöltött 16. életév Heti legalább 12 óra vállalása Hasonló területen szerzett tapasztalat...ápr. 26.