Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Területi irodai ügyintéző állások, munkák

1021 db találat
Szűrés
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    Friss
  • - Munkautasítások készítése, módosítása, ellenőrzése - Egyéb adminisztratív feladatok
    ápr. 26.
  • - Általános adminisztrációs/szervezési feladatok ellátása - Nyilvántartások vezetése - Kimenő számlák kiállítása instrukció szerint - Bejövő bizonylatok rendszerezése, iktatása, postai küldemények kezelése - Kollégák munkájának támogatása...
    tegnap 10:20
  • A pénzügyi- gazdasági terület adminisztrációs támogatása Kimutatások készítése Iktatási feladatok elvégzése
    tegnap 10:05
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetése
    ápr. 26.
  • Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal
    ápr. 26.
  • Területi irodai munkatárs

    2 munkatársat keresünk
    Hajdúszoboszló, Püspökladány
    kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...
    ápr. 25.
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    ápr. 26.
  • Álatlános irodai és pénzügyi feladatok ellátása, kimenő-bejövő posta, levelek elektronikus tárolása, iktatása, e-mail-ek kezelése, szkennelés, fénymásolás, szerződések elkészítése, rendszerezése. Könyvelési anyagok előkészítése, számlázás, házipénztár vezetése. Útvonalengedélyek...
    ápr. 25.
  • telefonközpont kezelése látogatók fogadása, eligazítása tárgyaló előkészítése, rendben tartása postai ügyintézés (be és kimenő levelek és csomagok iktatása) termékmintákkal kapcsolatos feladatok (csomagok összekészítése, feladása) irodaszer, munkaruha és védőeszköz beszerzés egyé...
    ápr. 26.
  • banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...
    tegnap 16:20
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    ápr. 23.
  • Adatok riportálása, adatbázisok kezelése és munkaidő riportok készítése, Beosztástervezés és tényleges jelenlét rögzítése, Munkavállalók be- és kiléptetésével összefüggő dokumentációk kezelése, Szabadság, táppénz, adózási dokumentumok begyűjtése, ellenőrzése és leadása, Kapcsolat...
    ápr. 24.
  • Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...
    ápr. 25.
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    ápr. 25.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    ápr. 26.
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim