Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
127 db találat
Szűrés
-
a vásárlók magas szintű kiszolgálása, a vevői elégedettség növelése az árukészlet napi szintű kezelése, áru átvétele a termékek kihelyezése az üzlethálózat szabványainak betartásával a márka arculatának, értékeinek gondozása bevételezés, számlázás, raktár kezelés, stb...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Egy új termék front-end fejlesztése, együttműködve a többi fejlesztővel.ápr. 24.
-
Egyedi fejlesztésű üzleti alkalmazások tesztelési feladatainak ellátása (funkcionális, integrációs és end-to-end tesztelés) Részvétel tesztforgatókönyv elkészítésében Manuális tesztelési feladatok ellátása, teszteredmény dokumentálása Hibák dokumentálása, javítás visszatesztelése...ápr. 24.
-
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...ápr. 24.
-
Starting date: As soon as possible Application deadline: Open until filled Full or Part Time: Part-time (21 hours/week) Location: Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...ápr. 24.
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...ápr. 23.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ápr. 23.
-
Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...ápr. 23.
-
A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása Aktív részvétel a futó projektekben, tesztelésben Informatikai eszközök megrendelésének elő...ápr. 23.
-
Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...ápr. 23.
-
A Project Managerek és Biztonsági mérnökök napi munkájának támogatása Kapcsolattartás a Stakeholderekkel Adatok begyűjtése, normalizálása, alakítása, validálása és rendszerezése Közreműködés a meetingek és review-k szervezésében Dokumentumok, riportok készítése és frissítése...ápr. 23.
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)ápr. 23.
-
IT application operation Growwwer (Retail related applications)
Budapest, XI. district, Dombóvári út 28.Providing the IT operational services of MOL IT and Digital GBS Hungary Kft (subsidiary of MOLgroup). In accordance with the provisions of the IT Strategy, in the quality and in accordance with the conditions undertaken in the IT Services Catalogue in the field of applications be...ápr. 23. -
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 23.
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásaápr. 23.
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...ápr. 23.
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ápr. 23.
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásaápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ápr. 23.