-
Service Delivery Manager
Hibrid • 1027 Budapest, Horvát utca 14.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a különböző csapatok között a RUN fázisban.
- Új szolgáltatások bevezetése utáni feladatok és projektek megtervezése és koordinálása. Többek között, de nem kizáróan: felmerülő problémák megoldása, karbantartási feladatok és kisebb fejlesztések végig vitele.
November 13.• Előre sorolva december 3. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
-
ITIL • ACCESS • PROJECT MANAGEMENT • SCRUM
Főbb feladatokHelping improve support and maintenance procedures Cooperating with and advising project management on demand Acting as the SPOC for support and other continuous engagements Driving internal takeovers from project teams Assisting delivery teams with product training and support Coordinating...
December 01. -
Senior Service Manager
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
INCIDENT MANAGEMENT • CHANGE MANAGEMENT • DEVOPS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- provide high service quality to customers for a set of services which has the potential to be customer facing as needed
- ensure that standard operations, monitoring, and escalation processes are applied consistently across a portfolio of services
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
HARDWARE • IT SUPPORT • NETWORK • ITIL • ACCESS • JIRA • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Manage onboarding/offboarding, ensuring IT equipment and software readiness.
- Coordinate hardware/software orders and employee IT support requests.
- Troubleshoot issues with devices and local infrastructure (network/connectivity).
December 01. -
ServiceNow Administrator (m/f/d) Parental Leave Replacement
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SERVICENOW • ITIL • TROUBLESHOOTING • INCIDENT MANAGEMENT
Főbb feladatok- You provide daily troubleshooting and support to users, ensuring a seamless experience
- You participate in routine platform maintenance and upgrade processes, keeping our systems up-to-date
November 24.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!