-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
German speaking Helpdesk Analyst I.
Országos lefedettség
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Acting as the first point of contact (SPOC) for end-users, providing support for IT-related issues
- Delivering technical assistance via email, chat, phone, and ITSM tools
- Supporting customers in the contracted languages (English and German)
November 10.• Előre sorolva november 21. -
-
End User Computing Specialist
Törökbálint
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Receive, dispatch, and resolve service request tickets and incoming calls
- Manage user accounts in Active Directory and other enterprise systems
- Provide IT support for hardware and software issues
- Deploy workstation images centrally
- Collaborate with IT Infrastructure teams for better user support
November 12. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
LINUX • WINDOWS • ANSIBLE
Főbb feladatok- Administration and maintenance of our workstation and lab systems (Linux, macOS, Windows)
- Participation in IT projects of the institute (e.g. services, licence management, monitoring)
- Administration of user accounts
- 1st level support for our scientists
- Support of our videoconferencing systems
November 14. -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
-
SAP • SERVICENOW • ITIL • IT SUPPORT • ABAP • CRM • JIRA
Főbb feladatokReceive, log, and track application incidents and service requests using ticketing tools (ServiceNow or Jira) Communicate with business users in English (and German, if applicable) to understand and resolve issues effectively Support technical teams in coordinating issue resolution and monitoring...
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!