IT support, Helpdesk állás, munka

11 db találat
  • Application Supporter

    Tatabánya
    Communication with team across globe (CZ, KR, UK), both writen and spoken Ability to understand users' issues and explain them the solution Communication with key-users from all the departements in the company Provoding end uder support and escalat.
  • Kliensüzemeltető/Desktop support

    Cegléd
    az ügyfeleink informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása az egyik fő feladatod lenne a felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használat.
  • Application Operation Specialist

    1133 Budapest, Váci út 76.
    Job SummaryWe are a worldwide large enterprise looking for an application operation candidate with excellent knowledge and skills, who can identify and solve complicated problems requiring careful analysis by creating, using or adapting procedure.
  • Office 365 Subject Matter Expert (SME)

    1095 BUDAPEST, SOROKSÁRI út 44.. MILL PARK
    Develop, foster and maintain highly effective customer interaction Support resellers and their customers via calls, email, chats and web tickets on issues related to Office 365 Support installation, configuration and support of Microsoft Office 365 on vari.
  • Cloud Technical Support Analyst (French/ German/ Turkish speaking)

    1095 BUDAPEST, SOROKSÁRI út 44.. MILL PARK
    Receiving end user Calls/Chats and Emails Provide first level resolutions on technical issues reported by the users Owning the ticket resolution and making follow-ups with escalated groups/vendors for issue resolutions Updating the users on ticket.
  • Dutch Speaking Customer Service Representative

    Budapest, XI. kerület
    To be in touch with your teammates and work as efficiently as possible in a well-functioning and smooth co-operation, besides… Answer incoming calls and provide information regarding basic IT questions You have to collect all of the important information to.
  • Danish Speaking Service Desk Representative

    Budapest
    Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
  • IT Service Desk Analyst

    Lengyelország (Nowy Tomysl)
    Bejövő hívások és internetes megkeresések fogadása és kezelése Első szintű segítségnyújtás a technikai problémákat tapasztaló végfelhasználók számára Különböző technikai problémák és megoldások (azaz szoftver, hardver és ügyfél-specifikus alkalmazások) hibaelhárítása, elemzése.
  • Informatikus

    1078 Budapest, István utca 2.
    Általános user support Windows környezetben. Informatikai eszközök, perifériák telepítése, felügyelete. Userek létrehozása, jogosultságok meghatározása. Helyi és hálózati multifunkciós nyomtatók üzemeltetése, szolgáltatóval kapcsolattartás, garanci.
  • Kliensüzemeltető/Desktop support

    Budapest
    az ügyfeleink informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása az egyik fő feladatod lenne a felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használat.
  • Számítógép és kliens alkalmazás üzemeltető

    1052 Budapest, Városház u. 9-11.
    vírus- és végpontvédelem támogatása, felhasználói eszközök (notebook, PC, telefon, tablet) konfigurálása, kezelése és az eszközmozgások pontos dokumentálása, irodai és távoli felhasználók IT támogatása, hivatali kliens alkalmazások, telepítése, tám.