Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office assistant állások, munkák cégvezetés, menedzsment területen
9 db találat
Szűrés
-
Work alongside Program Managers to ensure smooth daily operational efficiency. Enters orders and updates data in ERP as requested by PM Supports document collection Works on item creation and item maintenance Works with other departments to support PM requests (CoO collection, an...máj. 07.
-
Cafeteria Commuting reimbursement Team buildings Fit Fridays Open office environment Home office opportunity... (2 per week) Flexible working hours Free language courses Teljes munkaidő; Home office... ; Pénzügyi, Gazdasági igazgató; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Bank, Biztosítás, Bróker... ; Cégvezetés, Menedzsment; Angol; Magyar; Rugalmas munkaidő; Full time work; Home office; Employee status... Finances; Administration, Assistance, Office Work; Bank, Insurance, Brokering; Corporate Leadership, Management; English; Hungarian; flexible working hours ...máj. 09.
-
gyűjtőszámlák elkészítése, Banki utalások adminisztrációja, a bankszámla kivonat napi szintű ellenőrzése... szektorban, Magabiztos MS Office használat, Precíz, pontos munkavégzés, logikus gondolkodásmód... ; Pénzügyi, Számviteli vezető; Irodavezető; Pénzügyi, Gazdasági igazgató; Adminisztráció, Asszisztens... munkarend; Full time work; College; Head of Finances, Accounting Manager; Head of Office... Administration; Head of Finances; Administration, Assistance, Office Work; Corporate Leadership, Management...tegnap 09:07
-
kontroller A cég pénzügyi területének irányítása Pénzügyi részleg és az értékesítési adminisztráció...tegnap 09:20
-
ellenőrzése, számonkérése Munka adminisztráció ellenőrzése, számonkérése Célkitűzés, értékelés... cégkultúra, jó hangulatú csapat Home office lehetőség Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti... ; Full time work; Home office; Employee status; College; IT, Telecom Manager; Head of IT; IT...máj. 09.
-
folyamatok optimalizálása Befejezett közgazdasági tanulmányokkal rendelkezik (üzleti adminisztráció...máj. 06.
-
adminisztráció és bérelszámolás teljes körű irányítása, ellenőrzése, felügyelete és fejlesztése... magas szintű MS Office felhasználói ismeretek; HR rendszer ismeret előnyt jelent nagyfokú önállóság...máj. 06.
-
és felügyeli a működéshez szükséges adminisztrációs feladatokat Biztosítja a törvényi szabályozásokat...máj. 07.
-
és támogatása, továbbá folyamatos fejlesztése Adminisztráció MiniCRM-ben A meghatározott KPI-ok... csapat Modern irodai környezet Budapesten Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Egyetem... ; Cégvezetés, Menedzsment; Angol; Általános munkarend; Full time work; Home office; Employee status...máj. 04.