Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat állások Budapesten főiskolai végzettséggel

353 db találat
Szűrés
  • A Biokiskert folyamatos ügyfélszám növekedése miatt szükségünk van külön szakmai ügyfélszolgálatot ellátó kollégára. Kertészeti tudással rendelkező, bio megoldásokra nyitott, türelmes és kiegyensúlyozott kollégát keresünk, aki szeret emberekkel kommunikálni. Telefonon, email-en,...
    ápr. 26.
  • Az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységének felügyelete, értékelése, teljesítményükhöz kapcsolódó rendszeres visszajelzések biztosítása Az ügyfélszolgálati tevékenység napi működésének stratégiai tervezése, SLA-k meghatározása, nyomon követése Szükség esetén az ügyfélszolgála...
    ápr. 26.
  • felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavétele
    tegnap 21:25
  • Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...
    Friss
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    tegnap 00:50
  • Telefonos Ügyfélkapcsolati Munkatárs

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 48-52.
    Számítógépes Telefonos Szoftverrel történő ügyfélmegkeresés Alapvető számítógépes tudást igénylő rendszer használat Napi szintű kapcsolattartás közvetlen felettessel Napi és heti szintű riportok elkészítése Meetingeken való részvétel Képzéseken való részvétel Potenciális ügyfelek...
    ápr. 27.
  • Lakossági termékek proaktív értékesítése meglévő és új ügyfeleknek; Lakossági fedezetlen hitelekkel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés; Az ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Pénzforgalmi termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Ban...
    ma 08:45
  • ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...
    Friss
  • tegnap 16:05
  • Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...
    ma 00:35
  • POLISH speaking customer care representative

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1118 Budapest, Rétköz utca 5.
    The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...
    tegnap 15:35
  • Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...
    Friss
  • Feladat: ügyfelek fogadása, kiszolgálása videós ügyfélszolgálaton keresztül és személyesen, időnként telefonon szükség esetén az ügyfélmegkeresések utókövetése, telefonhívások indítása, fogadása adminisztrációs feladatok, háttérmunka ellátása
    ápr. 27.
  • A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...
    tegnap 00:30
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    ápr. 25.
  • számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó management
    ápr. 25.
  • A vállalat vevőivel történő kapcsolattartás (fix vevőkör) Megrendelés feldolgozása vállalatirányítási rendszerben, a megrendelések nyomon követése, határidők egyeztetése Árajánlatok készítése Gyors információ és segítségnyújtás e-mailben és telefonon az ügyfél részére...
    tegnap 13:05
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim