-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokCsatlakozz a közép- és kelet-európai divatvilág egyik legnagyobb képviselőjéhez, ahol az ambíció és a kreativitás találkozik! Öt ikonikus márkánkkal - Reserved, Cropp, House, Mohito és Sinsay - 39 piacon, közel 30.000 kollégánkkal dolgozunk azon, hogy mindenki megtalálja a saját stílusát....
Október 28.• Előre sorolva tegnap 10:15 -
Office manager
9724 Lukácsháza, Szombathelyi út 39.Nettó 360e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vezetők munkáját támogató napi asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése,
- Ügyfelekkel, partnerekkel, való kapcsolattartás,
- Számlák, árajánlatok, szerződések elkészítése,
- Futó projektek nyilvántartása, vezetése,
- Megbeszélésekről jegyzőkönyv, feladatlista vezetése,
- Munkabeosztások vezetése,
Október 28.• Előre sorolva tegnap 13:25 -
-
Területi csoportvezető
1098 Budapest, Napfény utca 8.
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Budapest, Pest vármegyében dolgozó fogyasztásmérő leolvasók napi szintű munkájának nyomonkövetése
- Leolvasási eredmények, minőségi, mennyiségi ellenőrzése
- Fogyasztásmérők címanyagának kiosztása ütemezési terv szerint
- Címkiosztás lebonyolítása a leolvasók részére az aktuális feladatlistából
November 07.• Előre sorolva tegnap 10:05 -
-
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)
Budapest, X. kerület
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Prémium
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
- ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
- járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Irodavezető asszisztens
1053 Budapest, Kossuth Lajos utcaBr. 291e - 800e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Workstation
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- adminisztrációs feladatok ellátása,
- recepciós feladatok ellátása,
- postázandó tételek összekészítése és a postára adás ügyintézése,
- iratok és dokumentáció kézbesítése, átvétele, helyszíni ügyintézés
- iratok elektronikus és papír alapú kezelése, digitalizálása, irattár nyilvántartása,
November 20. -
Irodai adminisztrátor
2071 PátyNettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- dokumentumok rendszerezése, archiválása, katalogizálása
- vállalatirányítási rendszer használata, iktatott anyagok feltöltése, rendszerezése, kategorizálása
- telefonok kezelése
- scannelési-, másolási-, iktatási feladatok elvégzése
November 14.• Előre sorolva november 20. -
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva november 19. -
-
Back office vezető
1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 20.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok• Az iroda mindennapi működésének támogatása és szervezése • Adminisztrációs és ügyintézési feladatok ellátása • Megrendelések kezelése, kapcsolattartás partnerekkel • A kollégák munkájának segítése • A tulajdonos által meghatározott feladatok precíz végrehajtása...
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
Ügyfélszolgálati koordinátor
1137 Budapest, Szent István körút 10.
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Recepciós, front-office feladatok (ügyfélfogadás, számlázás, időpont egyeztetés)
- Ügyfélkoordinációs, back-office feladatok (ügyfélhívás, kezelési terv ismertetés, időpont egyeztetés, On-line bejelentkező rendszerrel kapcsolatos feladatok)
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Klinika menedzser
1027 Budapest, Fekete Sas utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Napi operáció irányítása: recepció, nővér- és asszisztencia, műtő/kezelők, fekvő részleg működtetése, műszaktervezés.
- Minőség és betegbiztonság: higiénés/infekciókontroll protokollok, WHO checklist, eszkalációs rend, incidensek kivizsgálása.
November 06. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokProjektek tervezése, kezelése, nyomon követése, zárása, fenntartási feladatai az intézményen belüli szervezeti egységek bevonásával Projektfázisok nyomon követése, végrehajtásának támogatása a mérföldkövek figyelembevételével Projekttel kapcsolatos jelentési, tájékoztatási, adatszolgáltatási,...
Október 28. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide high-level support to the President/Managing Director EMEA – assist with strategic and organizational projects
- Facilitate collaboration between the President/Managing Director EMEA, direct reports, and stakeholders across the EMEA region
- Prepare and distribute internal communications
November 18. -
Commercial & Office Manager (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Dán középfok
Főbb feladatok- Processing and issuing purchase orders and tracking their delivery
- Collection of supporting documents for payments to suppliers
- Support offer preparation, order tracking, and invoice handling
- Office management and administrative routines, ensuring smooth daily operations
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokActively shaping and further developing the Grants Office, with significant autonomy and responsibility in defining its strategic direction, processes, and services, according to the researchers' evolving needs...
November 17. -
Front office manager munkatárs (Főrecepciós)
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA recepciós kollégák irányítása, feladatok szervezése A recepciós kollégák, illetve saját beosztásának kezelése, szervezése Felügyeli és koordinálja csapatának tagjait A szálloda könyvelési osztályának szükséges havi kimutatások, jelenléti ívek időben történő megküldése A szálloda...
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Aftermarket Leadership Team
- Manage calendars and coordinate meetings
- Prepare and follow-up on team meetings, incl. document management
- Organize travel arrangements, including booking, expense reporting, and itinerary planning
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior projektmenedzser állások, munkák adminisztráció vezető kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!