Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Kerepesen

15 db találat
Szűrés
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    tegnap 10:53
  • Kereskedelmi munkatárs

    2142 Nagytarcsa, Petőfi Sándor u. 86.
    Telefonos és e-mailes kapcsolattartás ügyfeleinkkel angol nyelven Új ügyfelek felkutatása Árajánlatok készítése, panaszok/reklamációk kezelése Bejövő rendelések feldolgozása, számlázása, fuvarkövetési feladatok
    tegnap 19:40
  • szerviz üzletág munkájának teljes körű támogatása telefonhívások fogadása, szerviz időpontok egyeztetése ajánlatok összeállításában való aktív részvétel ügyfelek kiértesítése visszahívási akciókról, alkatrészrendelés szerviz kapacitás folyamatosan történő nyomon követése és aktua...
    tegnap 10:20
  • Star Assistantként Te leszel az első benyomásunk! Üdvözlöd a belépő vendégeket és proaktívan segítesz az elirányításukban a bemutatóteremben. Biztosítod, hogy a látogatás élménye feledhetetlen legyen az ügyintézés minden pillanatában. Rendszeresen ellenőrzöd a felelősségi körödbe...
    tegnap 09:40
  • Pénztárkezelés és a pénztárral kapcsolatos feladatok ellátása; Bankkártya terminál kezelése, a kártyás fizetésekkel kapcsolatos problémák jelzése; Vevőszámlák kiállítása; A kiállított számlák alapján pontos pénzkezelés; Számlák és szállítólevelek sorszám szerinti lefűzése; A pénz...
    ápr. 25.
  • Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása  Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak  Forgalmi jelentések készítése  Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátása 
    ápr. 25.
  • Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)
    ápr. 24.
  • Adatok lekérése a belső rendszerből, továbbítás e-mailen keresztül a kollégáknak, Excel táblázat feltöltése emailben érkező adatok alapján, Excelben kimutatások készítése, Beérkező számlák rögzítése, ellenőrzése, Számlák kiállítása, kiküldése emailben, pénzügyi kintlévőség kezelé...
    ápr. 22.
  • Az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatása telefonon és írásban, kizárólag bejövő hívások kezelése (nem kell értékesíteni!) Általános adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentum kezelés, nyilvántartások vezetése, levelezés Reklamációkkal kapcsolatos...
    ápr. 22.
  • Ügyfélszolgálati munkatárs Karriertipp!

    2142 Nagytarcsa, Alsó Ipari körút 10.
    bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzés
    ápr. 22.
  • A tablettagyártással és csomagolással kapcsolatos termelési és egyéb dokumentációk érvényes előírásoknak és a GMP előírásoknak megfelelő előkészítése és vezetése; Termeléstervezéshez kapcsolódó adminisztratív tevékenységek végzése; Gyártáshoz szükséges- és gyártáshoz kapcsolódó e...
    ápr. 21.
  • Szállítólevelek, fuvarokmányok elkészítése; Szállítmányok és szállítási dokumentumok adminisztrálása; Adatok rögzítése és logisztikai jelentések készítése; Készletnyilvántartás, reklamációk, visszáruk kezelése adminisztratív szinten; Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elké...
    ápr. 21.
  • Számlák, szállítólevelek elkészítése. Vevői, Szállítói fuvarok szervezése. Visszaigazolások ügyintézése. Bizományosi adminisztráció. Reklamációk adminisztrálása.
    ápr. 21.
  • Projekt asszisztens

    Magyarország,Pest,Nagytarcsa
    precíz és pontos vagy nem riaszt az adminisztráció jól tudsz rendszerezni egyszerre több dologra is tudsz figyelni haladó szinten kezeled az excelt
    ápr. 20.
  • titkárnői feladatok ellátása (telefon kezelése, kimenő- bejövő posta) beléptető rendszer kezelése, vendégek fogadása pénzügyi és értékesítési bizonylatok adminisztrációja MUNKAIDŐ: Hétfő-csütörtök: 07:30 - 16:30-ig Péntek:              07:30 - 13:30-ig A munkakör jelenléti munkav...
    ápr. 17.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim