Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Kerepesen
15 db találat
Szűrés
-
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...tegnap 10:53
-
Telefonos és e-mailes kapcsolattartás ügyfeleinkkel angol nyelven Új ügyfelek felkutatása Árajánlatok készítése, panaszok/reklamációk kezelése Bejövő rendelések feldolgozása, számlázása, fuvarkövetési feladatoktegnap 19:40
-
szerviz üzletág munkájának teljes körű támogatása telefonhívások fogadása, szerviz időpontok egyeztetése ajánlatok összeállításában való aktív részvétel ügyfelek kiértesítése visszahívási akciókról, alkatrészrendelés szerviz kapacitás folyamatosan történő nyomon követése és aktua...tegnap 10:20
-
Star Assistantként Te leszel az első benyomásunk! Üdvözlöd a belépő vendégeket és proaktívan segítesz az elirányításukban a bemutatóteremben. Biztosítod, hogy a látogatás élménye feledhetetlen legyen az ügyintézés minden pillanatában. Rendszeresen ellenőrzöd a felelősségi körödbe...tegnap 09:40
-
Pénztárkezelés és a pénztárral kapcsolatos feladatok ellátása; Bankkártya terminál kezelése, a kártyás fizetésekkel kapcsolatos problémák jelzése; Vevőszámlák kiállítása; A kiállított számlák alapján pontos pénzkezelés; Számlák és szállítólevelek sorszám szerinti lefűzése; A pénz...ápr. 25.
-
Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak Forgalmi jelentések készítése Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátásaápr. 25.
-
Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)ápr. 24.
-
Adatok lekérése a belső rendszerből, továbbítás e-mailen keresztül a kollégáknak, Excel táblázat feltöltése emailben érkező adatok alapján, Excelben kimutatások készítése, Beérkező számlák rögzítése, ellenőrzése, Számlák kiállítása, kiküldése emailben, pénzügyi kintlévőség kezelé...ápr. 22.
-
Az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatása telefonon és írásban, kizárólag bejövő hívások kezelése (nem kell értékesíteni!) Általános adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentum kezelés, nyilvántartások vezetése, levelezés Reklamációkkal kapcsolatos...ápr. 22.
-
bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzésápr. 22.
-
A tablettagyártással és csomagolással kapcsolatos termelési és egyéb dokumentációk érvényes előírásoknak és a GMP előírásoknak megfelelő előkészítése és vezetése; Termeléstervezéshez kapcsolódó adminisztratív tevékenységek végzése; Gyártáshoz szükséges- és gyártáshoz kapcsolódó e...ápr. 21.
-
Szállítólevelek, fuvarokmányok elkészítése; Szállítmányok és szállítási dokumentumok adminisztrálása; Adatok rögzítése és logisztikai jelentések készítése; Készletnyilvántartás, reklamációk, visszáruk kezelése adminisztratív szinten; Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elké...ápr. 21.
-
Számlák, szállítólevelek elkészítése. Vevői, Szállítói fuvarok szervezése. Visszaigazolások ügyintézése. Bizományosi adminisztráció. Reklamációk adminisztrálása.ápr. 21.
-
precíz és pontos vagy nem riaszt az adminisztráció jól tudsz rendszerezni egyszerre több dologra is tudsz figyelni haladó szinten kezeled az exceltápr. 20.
-
titkárnői feladatok ellátása (telefon kezelése, kimenő- bejövő posta) beléptető rendszer kezelése, vendégek fogadása pénzügyi és értékesítési bizonylatok adminisztrációja MUNKAIDŐ: Hétfő-csütörtök: 07:30 - 16:30-ig Péntek: 07:30 - 13:30-ig A munkakör jelenléti munkav...ápr. 17.