Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Kerepesen 1-3 év tapasztalattal

10 db találat
Szűrés
  • Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)
    tegnap 17:30
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatainak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcso...
    tegnap 12:58
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    ápr. 26.
  • szerviz üzletág munkájának teljes körű támogatása telefonhívások fogadása, szerviz időpontok egyeztetése ajánlatok összeállításában való aktív részvétel ügyfelek kiértesítése visszahívási akciókról, alkatrészrendelés szerviz kapacitás folyamatosan történő nyomon követése és aktua...
    ápr. 26.
  • Pénztárkezelés és a pénztárral kapcsolatos feladatok ellátása; Bankkártya terminál kezelése, a kártyás fizetésekkel kapcsolatos problémák jelzése; Vevőszámlák kiállítása; A kiállított számlák alapján pontos pénzkezelés; Számlák és szállítólevelek sorszám szerinti lefűzése; A pénz...
    ápr. 25.
  • Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása  Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak  Forgalmi jelentések készítése  Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátása 
    ápr. 25.
  • Adatok lekérése a belső rendszerből, továbbítás e-mailen keresztül a kollégáknak, Excel táblázat feltöltése emailben érkező adatok alapján, Excelben kimutatások készítése, Beérkező számlák rögzítése, ellenőrzése, Számlák kiállítása, kiküldése emailben, pénzügyi kintlévőség kezelé...
    ápr. 22.
  • Projekt asszisztens

    Magyarország,Pest,Nagytarcsa
    precíz és pontos vagy nem riaszt az adminisztráció jól tudsz rendszerezni egyszerre több dologra is tudsz figyelni haladó szinten kezeled az excelt
    ápr. 20.
  • titkárnői feladatok ellátása (telefon kezelése, kimenő- bejövő posta) beléptető rendszer kezelése, vendégek fogadása pénzügyi és értékesítési bizonylatok adminisztrációja MUNKAIDŐ: Hétfő-csütörtök: 07:30 - 16:30-ig Péntek:              07:30 - 13:30-ig A munkakör jelenléti munkav...
    ápr. 17.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim