Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Szigetszentmiklóson

34 db találat Szűrés
  • A nemzetközi piacon egyedülállóan a Hörmann cég az, amely a fontosabb nyílászárók teljes palettáját kínálja. A magyarországi kereskedelmi kirendeltség csapatának erősítéséhez keresünk raktáros munkatársat. Az Ön feladatköre: Áruk le -és felrakodása kézi, és gépi erővel A raktári...
    tegnap 10:15
  • Géppark (26T/18T/12T pótkocsis, darus teherautók) és targoncák karbantartásának ügyintézése, szerviz cégekkel való kapcsolattartás; Biztosítások, tachográf illesztések, tevékenységi engedélyek, műszaki vizsgák intézése; Fuvarszervezési adminisztrációs feladatok ellátása: sofőrök...
    ma 14:19
  • kereskedelmi tevékenység végzéséhez működési engedély kiadása, bejelentések nyilvántartásba vétele, nyilvántartások vezetése, hatósági ellenőrzések lefolytatása az ipari, szolgáltató tevékenység végzéséhez, valamint a környezetre és egészségre veszélyes anyagok és készítmények ra...
    tegnap 15:05
  • Minták átvétele Adatok rögzítése számítógépes betegnyilvántartó rendszerben, adminisztratív feladatok ellátása Minták előkészítése/vonalkódozása laboratóriumi vizsgálatok végzéséhez Leletek nyomtatása és kiadása Hibás adatok egyeztetése az egészségügyi intézményekkel és páciensek...
    tegnap 09:45
  • Rendelések feldolgozása az SAP rendszerben Folyamatos kapcsolattartás angol nyelven Ügyfelekkel való kapcsolattartás Az értékesítő kollégák munkájának támogatása Az irodai team munkájának segítése Visszáruk kezelése és további adminisztrációs feladatok ellátása...
    márc. 26.
  • Irodai asszisztens

    1221 Budapest, Gyár utca 18.
    Postázással kapcsolatos feladatok Központi telefonszámra beérkező hívások és központi email címekre érkező email-ek kezelése Külső látogatók fogadása, szállás, ellátás szervezése Céges rendezvények és kisebb események szervezése, koordinálása Irodán kívüli ügyintézések Irodai és...
    márc. 26.
  • Recepciós

    2310 Szigetszentmiklós, Leshegy utca 13.
    Fogadod az ügyfeleket, kezeled a telefonokat és az e-maileket a recepción magyar és angol nyelven Felelsz a bejövő és kimenő postáért és annak visszakövethetőségéért Irodaszereket rendelsz Üzleti utakkal kapcsolatos szállásokat és repülő jegyeket foglalsz Irodai adminisztrációs f...
    márc. 26.
  • Értékesítési ügyintézési feladatok ellátása – szerződések írása, lízingek zárása stb. Kapcsolattartás az ügyfelekkel magyar és angol nyelven Számlázási adminisztráció Kereskedelmi tevékenység aktív támogatása Műszaki ügyintéző adminisztratív támogatása Egyéb adminisztratív felada...
    márc. 26.
  • Értékesítési vezető munkájának támogatása Értékesítési vezető és ügyvezető közötti kommunikáció támogatása, tolmácsolás, fordítás magyar és olasz nyelveken Kereskedelmi tevékenység aktív támogatása Riportok és beszámolók, statisztikák elkészítése Egyéb adminisztratív feladatok Eg...
    márc. 26.
  • bejövő megrendelések feldolgozása, kezelése, azok teljes adminisztrációs folyamatának végig vitele személyes vásárló fogadása, vásárlási ügyintézés kapcsolattartás új és régi partnerekkel, vásárlókkal telefonos megkeresésekre ügyfelekkel való egyeztetés beérkező dokumentumok keze...
    márc. 26.
  • Termékmenedzser asszisztens

    2330 Dunaharaszti, Déri Miksa utca 12.
    Szaktanácsadó-értékesítő munkatársak munkájának támogatása (árajánlatok, egyedi ajánlatok előkészítése) Értékesítés koordinálása, aktív támogatása és nyomonkövetése Termékfejlesztéssel kapcsolatos feladatokban való együttműködés Külföldi beszállítók felé megrendelések leadása, mű...
    márc. 26.
  • Nemzetközi vegyipari cég számára keresünk új kollégát. Feladatok: beszállítókkal való napi kapcsolattartás termékmenedzserek munkájának támogatása készletfigyelés, készletkezelés beszállítói számlák kezelése
    márc. 26.
  • Raktári adminisztráció Irodai munkavégzés keretében a ki és beszállítósokhoz kapcsolódó feladatok elvégzése, nyilvántartások naprakész vezetése, CMR kiállítás, gépjármű regisztráció, két műszakos munkarendben.
    márc. 25.
  • a vállalat értékesítésének támogatása a teljes értékesítési folyamat nyomon követése árajánlatok készítése előzetes egyeztetések alapján, a megrendelések visszaigazolása folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel vevői elégedettség növelése éves üzleti terv megvalósítása a munkakörhöz...
    márc. 25.
  • Irodai koordinátor

    1225 Budapest, Campona utca 1.
    Iroda napi működésének biztosítása Szerződések adminisztrációja Beszerzésekhez tartozó szállítások koordinálása Alvállalkozókkal (irodaszer, hulladékszállítás, üzemorvos, stb.), hatóságokkal (tűz- és munkavédelem, katasztrófavédelem) való kapcsolattartás Honlap, Facebook, Instagr...
    márc. 25.
  • partnerekkel, vásárlókkal való aktív kapcsolattartás, hibabejelentések kezelése, ügyfélkezelés telefonon, e-mailben és közösségi médiában ügyfélszolgálat ellátása irodavezetői feladatok elvégzése hiba bejelentés felvétele, arról információ átadása az illetékes értékesítő és a kiv...
    márc. 24.
  • A napi munkához szükséges információk és dokumentumok biztosítása, a szükséges anyagok előkészítése, határidők figyelése Cégünk pénzügyi rendszerének (kintlévőség kezelés, szállítói számlák, kifizetések, banki utalások, könyvelés előkészítés, kontrolling, stb.) továbbfejlesztése...
    márc. 24.
  • - részvétel a napi operációs feladatokban - szállítási okmányok kezelése, feldolgozása - szállítólevelek feldolgozása, iktatása, postázása - bejövő rendelések kezelése - munkaidő megegyezés szerint (délelőtt 6:00-14:30-ig, délután 13:30-22:00-ig)
    márc. 23.
  • Kereskedelmi és beszerzési asszisztens

    2310 Szigetszentmiklós, Ozsvári Miklós utca
    - A meglévő üzleti kapcsolatok teljes körű ügyintézése a Sales Manager irányítása alatt, vele szorosan együttműködve. - A már meglévő ügyfelekkel napi szintű kapcsolattartás. - Mintacsomagok összeállítása és a kiküldések nyomon követése. - Ügyféladatok kezelése, dokumentációk nap...
    márc. 23.
  • Sales asszisztens

    1225 Budapest, Nagytétényi út 228.
    Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar és angol nyelven személyesen, telefonon, emailben Ügyfelekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Napi, heti, havi jelentések elkészítése Rendelések rögzítése, számlák egyeztetése Sales kollégákkal történő folyamatos együttműködés...
    márc. 23.
  • márc. 22.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim