Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 5-10 év tapasztalattal
400 db találat
Szűrés
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 09.
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...tegnap 15:20
-
Üzletfejlesztési csapatunk tagjaként szükséged lesz a tárgyalóképes angol nyelvtudásodra és a természetesen az általános irodai szoftverek magabiztos használatára, az is előny, ha CRM-szoftverrel is dolgoztál már. Munkádnak fontos része lesz, hogy hazai és nemzetközi közép és nag...máj. 10.
-
The Role Veeva is committed to hiring and developing new grads in a supportive environment to build for the future of our company and the industry. Generation Veeva is our global new graduate development program that has three main tracks in Europe. We are seeking a Program Coord...máj. 10.
-
A vállalat napi operatív és adminisztratív feladatainak összefogása és irányítása; Stratégiai projektekben részvétel (IT projekt, szervezet fejlesztés); Adminisztratív csoport megszervezése, irányítása, feladatkörök kidolgozása és betartatása; Idő- és erőforrás-menedzsment folyam...máj. 10.
-
▪ Bejövő számlák feldolgozása, ▪ biztosítási káreseményekhez tartozó számlák ellenőrzése, ▪ számlák káradminisztrációs rendszerben történő rögzítése, ▪ kárkifizetések elektronikus engedélyezése, ▪ kárigénnyel kapcsolatos telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnerekkel, ▪...máj. 10.
-
a gazdasági vezető munkájának hatékony segítése; kapcsolattartás a szállítókkal, valamint cégen belül a társterületekkel; bejövő levelek, számlák adminisztrációja, iktatása; iratkezelés, dokumentálás; postai ügyintézés; vendégek fogadása, az ehhez szükséges feladatok elvégzése; a...máj. 10.
-
A vezető és a kapcsolódó osztályok munkájának támogatása Prezentációk, kisebb kimutatások, riportok készítése Napi szintű adminisztratív feladatok ellátása Kapcsolattartás társosztályokkal Utazások, találkozók szervezése Értekezletek, megbeszélések szervezése, szükséges dokument...máj. 10.
-
Vezetők, igazgatók munkájának napi támogatása, asszisztencia ellátása, naptárak kezelése, vezetői értekezletek, találkozók, tárgyalások előkészítése, megszervezése Érkező vendégek fogadása, partnerekkel való kapcsolattartás, utazásszervezés Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó felada...máj. 10.
-
Horvát nyelvű weboldal megjelenésének menedzselése, tartalmi és funkcionális működésének biztosítása Új termék-feltöltés, termékleírások szerkesztése, folyamatának lekövetése, ellenőrzése Telefonon, e-mailben érkező érdeklődések kezelése, ügyfelek tájékoztatása...máj. 10.
-
Együttműködés a Társaság éves közbeszerzési beszerzési tervének elkészítésében, és annak év közbeni rendszeres felülvizsgálatában; A szakmai szakterületektől beérkező igények tekintetében a Kbt. 16. §-a alapján megállapított becsült érték szerinti alkalmazandó eljárásrend megálla...máj. 10.
-
Értékesítési asszisztens - WHSmith Teljes munkaidőben és részmunkaidőben elérhető Mit tartogat ez számodra? Mindenekelőtt szórakoztató, gyors tempójú kiskereskedelmi üzletben leszel, és ha szeretsz a márkánál dolgozni, akkor könnyen juthatsz a vállalatnál. Versenyképes fizetést é...máj. 10.
-
Within Tesco Business Services & Technology the Finance Services function provides support for the TESCO Central European Businesses in transactional area. Our team in Budapest works together with all departments within the business, ensures payment of invoices and secures the ri...máj. 10.
-
Könyvelő irodába irodavezetőt keresünk ,több éves gyakorlattal , és mérlegképes végzettséggel rendelkezőt várunk.máj. 10.
-
A szállodai rendszerben működő egység pénzügyi feladatainak teljeskörű ellátása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, partnerszerződések kezelése Leltárakban való aktív részvétel A könyvelői adatok összesítése, bérszámfejtői anyagok előkészítése, kapcsolattartás a külsős könyvelővel...máj. 10.
-
As a Growwer working at the Executive Cabinet of the Chairman of MOL Group, you will be supporting the Chief of Staff and the Company Secretary with everyday operations, managing the work of the Board of Directors, Supervisory Board, supporting the corporate governance activities...máj. 10.
-
Overall personal assistance of the Group M&A Director and the Director of Strategy and Sustainability; Calendar management ensuring all appointments, meetings, and deadlines are scheduled efficiently; Travel management, including coordinating travel arrangements, accommodations a...máj. 10.
-
Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...máj. 10.
-
A Külső-Pesti Tankerületi Központ által fenntartott intézményekre vonatkozó pályázatok lebonyolításában való közreműködés. A pályázatokhoz kapcsolódó dokumentumok előkészítése, feldolgozása. A szerződések előkészítése, az eljárásokkal összefüggő adminisztratív feladatok ellátása...máj. 10.
-
a projekt szakmai dokumentációnak előkészítése, szakmai anyagok feldolgozása, szükség szerint beépítése a projekt szakmai anyagaiba; szakmai értekezletek, egyéb találkozókon való részvétel; projekteseményeken való közreműködés, azok szakmai jellegű dokumentálásában való közreműkö...máj. 10.
-
Holokauszt túlélők esetmenedzsereinek/szociális munkásainak támogatása: szakmai dokumentáció és egyéb támogatáshoz szükséges dokumentáció készítése, rendszerezése, kapcsolattartás kliensekkel adminisztratív ügyek kapcsán , csekkek, utalások, számlák előkészítése pénzügyi csoport...máj. 10.
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...máj. 10.