Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XII. kerületben 5-10 év tapasztalattal

19 db találat
Szűrés
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    ma 15:20
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...
    ma 14:55
  • Irodavezető

    1123 Budapest, Győri út 16.
    az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete vezetőség munkájának napi szintű támogatása ügyfelek fogadása céges autók teljeskörű ügyintézése (autóflotta ügyintézés) személyzeti ügyekkel kapcsolatos feladatok ellátása ajánlatadásban segédkezés vállalati politikák és eljá...
    ma 09:55
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Munkáddal biztosítod a vendégek zavartalan és színvonalas kiszolgálását, aktívan hozzájárulsz a tökéletes vendégélményhez Professzionális szinten látod el a szállodai recepciós feladatokat, állandó éjszakai, 8 órás műszakban Ellátod a check-in, check-out feladatokat  Kezeled a fo...
    ma 08:25
  • A campus főigazgató adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, m...
    máj. 09.
  • Kereskedelmi igazgató és sales csapat támogatás:   Egyedi és közbeszerzéses ajánlatok készítésében való részvétel Vevői kapcsolattartás támogatása, egyszerűbb ajánlatok önálló elkészítése Kapcsolattartás beszállítókkal, árak és kondíciók bekérése Digitális és nyomtatott anyagok e...
    máj. 09.
  • A Szervezet adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, megbízáso...
    máj. 09.
  • Nemzetközi tudományos konferenciák és szakmai rendezvények szervezésében való aktív közreműködés, ideértve az előkészítést, a lebonyolítást és az utókövetést; A rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások szabályszerű beszerzése, azok adminisztratív dokumentációja, nyomonkövetése;...
    máj. 09.
  • Országos lefedettségű civil szervezet központi titkárságának vezetése: az asszisztensek és ügyintézők napi feladatainak koordinálása, támogatása és irányítása. A vezető napi munkájának teljes körű támogatása, az egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Előterjesztések, preze...
    máj. 08.
  • Európai Uniós finanszírozású projektek keretén belül felmerülő közbeszerzési eljárások előkészítése és önálló lefolytatása. Eljárást megindító felhívás és egyéb közbeszerzési dokumentumok, szükség esetén szerződésmódosítás előkészítése. Hirdetmények és egyéb dokumentumok kezelése...
    máj. 08.
  • Irodavezető

    1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
    irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...
    máj. 07.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Bejövő hívások fogadása Posta kezelése, iktatása Iratrendszerezés Szerződések, beadványok előkészítése, meghatalmazások készítése Elektronikus ügyintézési rendszerek használata Számlázási feladatok ellátása Ügyvédek napi munkájának segítése Ügyf...
    máj. 07.
  • Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetés
    máj. 06.
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    máj. 05.
  • Potenciális Team koordinátor vagy: Amennyiben érdeklődsz a magánegészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások iránt. Ha szorgalmasabb és terhelhetőbb vagy az átlagnál, mindig is több felelősségre, kihívásra vágytál. Ha képes vagy vállalati cé...
    máj. 04.
  • A páciensek között, a front vonalon a helyed: Ha érdekel az egészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások Ha nem csak online, chat-ben vagy erős, hanem személyes kommunikációban is Ha empatikus vagy, és szeretsz másokon közvetve is segíteni H...
    máj. 04.
  • HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős. Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör...
    máj. 01.
  • Kliensek fogadása, udvarias tájékoztatása, magas ügyfélelégedettség biztosítása, Bejövő hívások és időpontfoglalások kezelése, naptárak vezetése, Események szervezésében, lebonyolításában való részvétel, Általános pénzügyi feladatok ellátása (számlázás, pénztár kezelése), Külső...
    ápr. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim