Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben 5-10 év tapasztalattal
56 db találat
Szűrés
-
Az OKFŐ jogszabály szerinti praxiskezelői tevékenységét támogatva részt vesz az egészségügyi alapellátási hatósági, eljárási és nyilvántartási feladataiban. Alapellátási körzetek megállapításával, valamint az ahhoz kapcsolódó körzethatár módosításokkal, praxisengedélyekkel, praxi...tegnap 13:13
-
Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...tegnap 08:09
-
Főbb feladatok, munkák: a vezérigazgató munkájának támogatása, közreműködés a napi feladatok ellátásában, telefonok, e-mailek, posta kezelése, iroda operatív működésének biztosítása, mérnök kollegák munkájának segítése, kapcsolattartás külső, belső partnerekkel projektinformációs...Friss
-
Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...tegnap 17:50
-
Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...tegnap 13:45
-
Life1 Fitnesztermekbe beérkező vendégek üdvözlése, fogadása és informálása. Belépőjegyek, bérletek értékesítése. Fizettetés, pénztárgép használata. A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása.tegnap 12:55
-
Closely cooperate with Buyers and Product Trade Planning teams in order to produce leaflets which are fully supporting our strategic and tactical goals Report data quality to buying team in order to continuously improve original data quality Close cooperation with different Teams...tegnap 12:30
-
a folyó projekteket adminisztratív oldalról támogatod felügyeled a projektekhez tartozó dokumentációk meglétét összeállítod a projekt átadási dokumentációkat irodaüzemeltetési és irodavezetői teendőket látsz el támogatod a divízióvezető, a projektvezetők, építésvezetők munkáját f...tegnap 11:50
-
Tender and Procurement Engineer/Electrical
Legyen az első 5 jelentkező között!1139 Budapest, Váci útJob Description We are currently looking for a Tender and Procurement Engineer to join a top qualified and knowledgeable team of Engineers at our main office in Budapest. As a Tender and Procurement Engineer, your primary functions are to provide draft quotations for internal and...tegnap 10:10 -
Job Description We are currently looking for a Tender and Procurement Engineer/Mechanical to join a top qualified and knowledgeable team of Engineers at our main office in Budapest. As a Tender and Procurement Engineer, your primary functions are to provide draft quotations for i...tegnap 08:50
-
Havi zárás pénzügyi és számviteli támogatása, pénzügyi kimutatások és jelentések készítése Számlázási folyamatban való részvétel, beérkező tételek feldolgozása, ellenőrzése, számlázó és ügyviteli program kezelése, Banki tranzakciók előkészítése, kintlévőségek figyelemmel kíséré...máj. 02.
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...máj. 02.
-
Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...máj. 02.
-
Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...máj. 02.
-
az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó adminisztratív, szervezési feladatok ellátása, az irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, recepciós feladatok ellátása, beérkező posta feldolgozása, kiküldendő levelek adminisztrálása, postakönyv vezetése, be...máj. 02.
-
Recepciós, titkársági és egyéb adminisztratív feladatok ellátása Ügyfelek fogadása Beérkező és kimenő postai küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása Futárszolgálat kezelése Telefonhívások kezelése Általános titkárnői feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés...máj. 02.
-
Az Igazgatóság tevékenységét érintő, elsődlegesen polgári jogi, államháztartás jogi és vagyonjogi szerződések, jogszabályok, belső szabályzatok véleményezése, előkészítése. Szerződésekkel kapcsolatos tájékoztató levelek megírása egyeztetve a szakterületekkel...máj. 02.
-
complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...máj. 01.
-
Budapesti gasztroenterológiai magánrendelőbe munkatársat keresünk összetett, de elsősorban pácienskoordinátori munkakörbe, részmunkaidőben Feladatok: páciensek fogadása, adatainak rögzítése az orvosi rendszerben kapcsolattartás, időpont egyeztetés, körültekintő rögzítés az előjeg...máj. 01.
-
Több, egymás mellett párhuzamosan futó, uniós és hazai forrásból megvalósuló pályázat teljes körű projektmenedzseri tevékenységének támogatása és adminisztrációja (alvállalkozói számlák, dokumentumok kezelése) Szakmai beszámolók elkészítése Eseményekkel kapcsolatos dokumentumok e...máj. 01.