Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XXII. kerületben 3-5 év tapasztalattal

23 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Autószerelő

    1044 Budapest, Váci út 39.
    Cégünk 4 autószervizzel és országos lefedettségű alvállalkozói hálózattal rendelkező 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalat, amely 7 állásos márkafüggetlen szervizébe keres tapasztalt autószerelő kollégákat. Új autószerelő munkatársunk fő feladata főleg fiatal gépjárművek forg...
    máj. 06.
  • Telepvezető - átvevő

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye
    Munkáltató csepeli fémhulladék telephelyén a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése; Napi és havi készletek nyilvántartása a hulladék-nyilvántartó programban, szükség esetén manuálisan, papír alapon; Kapcsolattartás a beszállítókkal; A szállítást kísérő dokumentumok vissza...
    ma 10:45
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosítása
    tegnap 22:50
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    tegnap 17:40
  • Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...
    tegnap 15:08
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    tegnap 14:10
  • Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...
    máj. 22.
  • Title: Finance and Administrative Assistant  Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe  Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...
    máj. 22.
  • Társaság import folyamatainak támogatása Kapcsolattartás gyártó cégekkel, új gyártók, új termékek felkutatása, mintatermékek rendelése Import rendelések és kapcsolódó vám- és fuvarokmányok előkészítése Akciók, rendelések, konténer beérkezések, árukészlet, termékreklamációk, alkat...
    máj. 21.
  • Online naptár és az adminisztratív feladatok pontos, precíz kezelése Vizsgálati időpont egyeztetés az ügyfelekkel telefonon Ügyfélproblémák kezelése Audiológus kolléga adminisztratív támogatása (megrendelések leadása, postakezelés) Pénztár kezelése, számlázás Az audiológus kollég...
    máj. 21.
  • Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...
    máj. 21.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 20.
  • az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...
    máj. 20.
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
    általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    máj. 20.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 20.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    máj. 18.
  • Feladatod lesz a kimenő és beérkező levelek adminisztrációja, valamint a telefonkezelés. Teendőid közé fog tartozni a vendégek fogadása, vendéglátás előkészítése. Számítanak rád a pénzügyi osztály munkájának segítésében, legfőképpen a számlák iktatásában...
    máj. 17.
  • Pályázatíró

    Országosan bárhonnan pályázható
    Uniós, kormányzati és leader pályázatok szakmai menedzselése ügyfelek részére Pályázat figyelés Utókövetési adminisztráció elvégézése Pénzügyi lezárás
    máj. 16.
  • Feladatod lesz az új ügyfelek megszerzése és vállalat szolgáltatásainak bemutatása a potenciális ügyfeleknek. Bekapcsolódsz az ügyfelekkel való kapcsolattartásba, írásban és online meetingeken keresztül, angol és magyar nyelven. Teendőid közé fog tartozni az ügyfélkérdések megvál...
    máj. 15.
  • A feladatok ellátásához dán nyelvtudás szükséges! Megrendelések kezelése Ügyfelek és belső munkatársak kérdéseinek, kéréseinek megválaszolása Kapcsolattartás a tervezésen, megrendeléseken, ellátási láncon és szállításon dolgozó munkatársakkal Számlázások, visszatérítések kezelése...
    máj. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim