Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások V. kerületben 3-5 év tapasztalattal

36 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Vendégek fogadása, be-és kijelentkeztetése, kapcsolattartás Adminisztratív, számlázási feladatok ellátása, pénzkezelés Telefonok, levelek, e-mailek kezelése Éjszakai zárások kezelése Vendéglevelezések, foglalások kezelése
    tegnap 09:10
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    máj. 12.
  • ügyvezető, back office vezető munkájának előkészítése, segítése biztosítási ajánlatok feldolgozása, nyilvántartása, ellenőrzése adatrögzítés statisztikák készítése külső- és belső partnerekkel való kapcsolattartás rendezvények előkészítése, szervezése egyéb adminisztratív feladat...
    máj. 11.
  • Recepciós diákmunka - olasz nyelvtudás (V. kerületi hotel)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.
    Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...
    máj. 11.
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...
    máj. 11.
  • We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...
    máj. 11.
  • Recepciós (napi 4 vagy 6 órás)

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 18. 2/1
    Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...
    máj. 10.
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    máj. 10.
  • Titkársági Asszisztens

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 16.
    teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendők
    máj. 10.
  • Derűt és vidámságot sugárzol? Proaktív vagy, pörgős és szeretsz irányítani? Nálunk a helyed! Hosszú távra, napi 8 órás munkaviszonyra keressük azt az irodavezető kollégánkat, aki átlát, koordinál és kedvesen gondoskodik arról, hogy munkatársaink napja gördülékenyen teljen. Téged...
    máj. 10.
  • kapcsolattartás külföldi partnerekkel e-mailben és telefonon a kereskedelmi kollégák támogatása bel- és külföldi logisztika intézése megrendelések koordinálása (megrendelés leadás, visszaigazolás, stb) számlázás számlák, megrendelési dokumentumok kezelése könyvelővel való kapcsol...
    máj. 10.
  • Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...
    máj. 10.
  • Legalább középfokú végzettség, Ügyviteli, adminisztrációs területen szerzett gyakorlat, MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete, Büntetlen előélet Magyar állampolgárság Cselekvőképesség Egyéni készségek: Jó kommunikációs készség Jó problémamegoldó készség Te...
    máj. 09.
  • E-mailes kapcsolattartás külső és belső partnerekkel Érkező csoportokkal kapcsolatos információkat továbbítani a beszállítóknak Számlák feltöltése a rendszerbe Egyéb ad-hoc jellegű adminisztrációs feladatok
    máj. 09.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    máj. 09.
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-13:00 és/vagy 13:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2--3 műszak...
    máj. 09.
  • Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim