Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben 3-5 év tapasztalattal
39 db találat
Szűrés
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.May. 26.
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...May. 22.
-
Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...ma 09:08
-
Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosításaFriss
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...ma 17:40
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...ma 14:10
-
Order to cash gyakornok (diákmunka - dán nyelvtudással)
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - BudapestA feladatok ellátásához dán nyelvtudás szükséges! Megrendelések kezelése Ügyfelek és belső munkatársak kérdéseinek, kéréseinek megválaszolása Kapcsolattartás a tervezésen, megrendeléseken, ellátási láncon és szállításon dolgozó munkatársakkal Számlázások, visszatérítések kezelése...ma 09:45 -
- az irodai részleg munkájának segítése, esetenkeként helyettesítés a recepción. - adatbázis kezelése, adminisztrációs feladatok, amerikai szoftverben való iktatás, - postán illetve e-mail-ben érkező számlák szkennelése, pénzügyi szoftverbe való iktatása - iratrendezés, egyéb adm...ma 05:20
-
Megrendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben, Rendelések kezelése piacteres partnereink felületein, (Emag, Mall stb) Számlák készítése, Feladócímkék készítése, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, Kimutatások és nyilvántartások készítése, vezetése, Raktári folyam...tegnap 15:27
-
Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)tegnap 14:16
-
Title: Finance and Administrative Assistant Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...tegnap 13:50
-
Végrehajtási kérelmek kitöltése majd a jogtanácsos ellenőrzését követően beküldése a MOKK rendszerében, végrehajtókkal történő kapcsolattartás, végrehajtási ügyek nyomon követése, végrehajtói intézkedésekkel szemben kifogások előkészítése, folyamatban lévő végrehajtási ügyekben a...tegnap 11:50
-
irodai adminisztrációs feladatok angol és magyar nyelven egyaránt marketing feladatok (közösségi média bejegyzések, promóciós anyagok készítése, weboldal szerkesztés) kapcsolattartás üzletpartnerekkel és kliensekkel angol nyelven online foglalások, Excel táblázatok kezelése iroda...tegnap 10:54
-
Termék– és anyagbemutatók, ügyféltalálkozók leszervezése belsőépítész, építész irodákkal Kapcsolattartás meglévő partnerekkel Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása CRM rendszer használatával Folyamatban lévő munkákhoz kapcsolódó projekt menedzsment adminiszt...tegnap 10:30
-
Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete. A munkatársak és vezetők tá...tegnap 10:20
-
Budapesten a XIII. kerületben lévő fogászatunkra keresünk recepciós kollégát. Feladatok: Érkező páciensek fogadása, tájékoztatása Páciensek informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Pénzt...tegnap 09:45
-
Cégcsoport meglévő ügyfél partnerkapcsolatainak bővítéséhez adott piac előszűrése, előtárgyalások megszervezése, Turnénaptárban dátumkoordináció, Új ügyfél akvizíció, Produkciós vezető által kijelölt meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, Tárgyalások kezdeményezése, lebonyolítása új...May. 27.
-
belistázásokhoz és riportokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése online platformokra listázás, képszerkesztés, termékleírások fordítása, szerkesztése termék címke fordítás és gyártatás szortiment, készlet és rendelési táblázatok frissítése rendszeres és ad-hoc forgalm...May. 27.
-
Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...May. 27.
-
Részvétel a közbeszerzési eljárásokon való részvételhez szükséges folyamatokban kiírt ajánlatok napi figyelés egyezetetés a területi képviselő kollégákkal a közbeszerzéshez szükséges dokumentáció elkészítése eljárások nyomonkövetése EKR rendszer használata Szerződések kezelése...May. 27.
-
az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés megállapodás szerint főállásban vagy mellékállásban is betölthető a munkakör BudapestenMay. 27.
-
Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátásaMay. 25.