Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Budakalászon
142 db találat
Szűrés
-
A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása. A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése. A határidők egyeztetés...tegnap 13:03
-
Business admin Support communication with vendors and partner companies Assist with administrative data management and documentation Factory admin (Located in Samsung SDI) Support documentation related to Samsung SDI time-to-time Office/factory supplies purchase Contact with loca...ápr. 29.
-
Budapesti gasztroenterológiai magánrendelőbe munkatársat keresünk összetett, de elsősorban pácienskoordinátori munkakörbe, részmunkaidőben Feladatok: páciensek fogadása, adatainak rögzítése az orvosi rendszerben kapcsolattartás, időpont egyeztetés, körültekintő rögzítés az előjeg...Friss
-
Több, egymás mellett párhuzamosan futó, uniós és hazai forrásból megvalósuló pályázat teljes körű projektmenedzseri tevékenységének támogatása és adminisztrációja (alvállalkozói számlák, dokumentumok kezelése) Szakmai beszámolók elkészítése Eseményekkel kapcsolatos dokumentumok e...Friss
-
Irodai adminisztrációs és recepciós feladatok ellátása, Beérkező hívások kezelése, magyar és angol nyelven egyaránt, Vendégek fogadása, elirányítása, Kimenő, beérkező iratok, postai küldemények iktatása, Társosztályok munkájának támogatása, segítése...Friss
-
bérletek és büfétermékek értékesítése, vendégek tájékoztatása, informálása, be-kiléptetése pénzkezelés telefonok fogadása, információ átadásaFriss
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...ma 13:30
-
Futó kivitelezési (irodai átalakítások) munkák háttértámogatása, Projektek előkészítésében és zárásában való aktív közreműködés, A párhuzamosan futó projektek dokumentációs feladatainak ellátása, Anyag és eszközbeszerzési folyamatok támogatása, Az üzletág napi adminisztratív jell...ma 13:10
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ma 12:30 -
Czech or Slovak speaking Credit Control Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies, and processes are correctly implemented in the country of responsibility Prepare bad debt reporting and analysis and other analytics to assist in collections and identify problem are...ma 12:30 -
SAP feladatok ellátása; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Kimutatások, riportok készítése; Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése; A vezető munkájának támogatása.ma 12:10
-
Kapcsolattartás bejövő vásárlókkal Számlázási feladatok ellátása Telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel Irodai adminisztrációma 11:45
-
Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...ma 11:40
-
Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...ma 11:05
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...tegnap 16:07
-
telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...tegnap 15:55
-
Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...tegnap 13:42
-
levelezés és ügyintézés elsősorban adminisztratív feladatok ellátása az ingatlan nyilvántartó adatbázisok kezelése szükséges dokumentumok, szerződések kezelése, feldolgozása, aktualizálása számlák és postai küldemények adminisztrációja, kezelése folyamatos kapcsolattartás a társo...tegnap 13:30
-
Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása: rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...tegnap 13:00
-
Closely cooperate with Buyers and Product Trade Planning teams in order to produce leaflets which are fully supporting our strategic and tactical goals Report data quality to buying team in order to continuously improve original data quality Close cooperation with different Teams...tegnap 12:30