Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Alsónémediben
37 db találat
Szűrés
-
Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítésetegnap 12:05
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...tegnap 16:07
-
Projekt csoport, valamint a Projektvezető műszaki feladatainak elősegítése, napi munkájának asszisztenciája Projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása, átadási dokumentációk, teljesítési igazolások előkészítése Üzleti ajánlatok, áraján...tegnap 14:10
-
Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása: rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...tegnap 13:00
-
a GLS országos CsomagAutomata hálózatával kapcsolatos napi adminisztrációs teendők ellátása a központból hibajegyek megírása, akár angol nyelven szerződések kezelése, iratrendezés adatrögzítési feladatok, eseti riportok készítése partnerek adatainak rögzítése, elektronikus nyilvá...tegnap 10:40
-
Fogyasztókkal történő gyors és hatékony kapcsolattartás, majd személyes látogatás és segítségnyújtás Magyarország meghatározott területén, megyéjében. Füstmentes termékeinket használó fogyasztók teljes körű, magas minőségű tájékoztatása, kérdéseinek megválaszolása, termékhasznála...tegnap 09:54
-
Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...ápr. 29.
-
Biztosítod és felesz az engedélyesek közötti adatcsere működtetését és fenntartását Felelsz az adatcsere folyamatok hatékony működtetéséért Munkád során biztosítod villamos energiaelosztó valamint a kereskedelmi engedélyes partnerekkel kialakított folyamatok eredményes működtetés...ápr. 29.
-
Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...ápr. 29.
-
Kreatív vagy, aki állandóan tele van ötletekkel? Mindezek mellett szereted az ötleteidet végig is kísérni egészen a megvalósulásig? Mindig is szerettél írni hosszabb-rövidebb szövegeket mondjuk Facebook-ra vagy egy blogba? Szeretsz egyedül dolgozni otthon, de jól érzed magad, ha...ápr. 29.
-
Adminisztratív terület irányítása, szervezése, Adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, Ügyvezető igazgató, továbbá a kereskedelmi és marketing vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása Egyéb szervezési, kapcsolattartói,...ápr. 29.
-
Géppark (26T/18T/12T pótkocsis, darus teherautók) és targoncák karbantartásának ügyintézése, szerviz cégekkel való kapcsolattartás; Biztosítások, tachográf illesztések, tevékenységi engedélyek, műszaki vizsgák intézése; Fuvarszervezési adminisztrációs feladatok ellátása: behajtás...ápr. 29.
-
Belföldi fuvarozáshoz, nemzetközi gyűjtő import fuvarozáshoz kötődő sofőr elszámoltatási feladatok ellátása Fuvarfeladatok rendszerben történő visszajelentése Fuvarozáshoz kötődő, leigazolt dokumentumok ellenőrzése, nyomon követése, szükség esetén beszerzése, valamint a leigazolt...ápr. 29.
-
Naptár meghívások kezelése (ütközések megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása) Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső) Utazási ügyintézés Nemzetközi kiküldetések szervezése Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése Utánkövetés, ik...ápr. 29.
-
Képzések, csapatépítők szervezésében való aktív segítség nyújtás Képzés-fejlesztési rendszerben való adminisztratív feladatok ellátása E-learning tananyagok készítésében való aktív támogatás Nemzetközi HR projektekben való aktív részvétel HR osztályvezető munkájának támogatása sz...ápr. 29.
-
A marketing-, a kommunikációs- és a rendezvényszervezési osztály adminisztrációs feladatainak elvégzése, a három terület adminisztratív és operatív támogatása: szponzori vállalások teljesítésében való közreműködés alvállalkozó partnerekkel való kapcsolattartás árajánlatkérések, m...ápr. 29.
-
Kimenő és beérkező autók kezelése Szállítólevelek rendezése, lefűzése Nyomon követi a göngyölegek számát, kódját és típusát. Nyilvántartást vezet az összegyűjtött és leszállított göngyölegekről. Napi rendszerességgel közreműködik a göngyölegkészlet koordinálásában. munkarend 12 ó...ápr. 29.
-
Vevőorientált ügyfélkezelés az értékesítőtérben Vevői rendelések feldolgozása Vectory programban történő adatrögzítés (rendelések, vevőtörzs, összeszedők javítása stb.) Beérkező telefonhívások kezelése E-mailek feldolgozása, rendelések nyomtatása Együttműködés a társosztályokkal...ápr. 28.
-
Egészségügyi intézményünkbe beérkező vendégek fogadása, eligazítása Beutalók feldolgozása Időpont egyeztetések és rögzítések Pénztár/POS terminál kezelése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Munkavégzés helye: Budapest VIII., I. kerület Centrumaink nyitvat...ápr. 28.
-
Betárolás és kitárolás (raktári) adminisztrációja A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése Kimutatások, jelentések határidőre való elkészítése, riportok karbantartása Társoszt...ápr. 28.