Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Bács-Kiskun megyében 3-5 év tapasztalattal

13 db találat
Szűrés
  • a bajai járműfenntartási telephely irányítása (42 fő fizikai munkavállaló, 84 db autóbusz); az irányítása alá tartozó munkavállalók felett munkáltatói jogkör gyakorlása; az autóbuszok karbantartásának és javításának koordinálása; a forgalmi igényeknek megfelelő mennyiségű autóbu...
    tegnap 08:23
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    máj. 14.
  • Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Toborzás-kiválasztási folyamattal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Egyszerűsített foglalkoztatáshoz dokumentumok elkészítése Postázás, könyvelési anyagok elvitele  Irodaszerek megrendelése
    máj. 14.
  • A Fornetti Kft. szállítmányozási feladatainak számviteli, adminisztratív támogatása Nemzetközi szállítások dokumentációjának elkészítése (fuvarlevél, számla, CMR) Bejövő fuvarszámlák ellenőrzése, fuvarmegbízások CMR megfelelősége, megrendelések és megtörtént szállítmányok összeil...
    máj. 14.
  • Részvétel a marketing, média és PR stratégiák tervezésében és fejlesztésében; Különböző marketinganyagok és tartalmak előkészítése, mint például prezentációk, sales anyagok, blogbejegyzések, sajtóközlemények és közösségi médiás bejegyzések; Szoros együttműködés a grafikusokkal és...
    máj. 13.
  • A beérkező és kimenő áruk/késztermékek szállításához szükséges szállító járművek biztosítása, koordinálása, szállítások megtervezése szállítmánykísérő dokumentáció elkészítése (árukiadási jegy, CMR, EKAER, rakományjegyzék), szállítmányok nyomon követése, kapcsolódó fuvarszámlák i...
    máj. 13.
  • gyártáshoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése készletnyilvántartással kapcsolatos feladatok elvégzése, készletek naprakészen tartása Az ökológia gyártáshoz szükséges folyamatok betartatása, dokumentálása, a tanúsító szervezettel történő kapcsolattartás, tanúsítások le...
    máj. 13.
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    máj. 12.
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    máj. 11.
  • TSIT GmbH is a wholly-owned German entity company, established in 2003 in port city of Hamburg in Germany, mainly engaged in international logistics in the area of car parts and import & export trade services. TSIT GmbH provides transportation of container and truck covering the...
    máj. 06.
  • Számlázást előkészítő feladatok elvégzése Napi adminisztrációs feladatok ellátása Riportok készítése heti és havi szinten Napi - és havi jelentések küldése a NAV részére Postázási feladatok ellátása Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok elkészítése Telephelyi hulladé...
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim