Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Bács-Kiskun megyében 3-5 év tapasztalattal

10 db találat
Szűrés
  • a vásárlók magas szintű kiszolgálása, a vevői elégedettség növelése az árukészlet napi szintű kezelése, áru átvétele a termékek kihelyezése az üzlethálózat szabványainak betartásával a márka arculatának, értékeinek gondozása bevételezés, számlázás, raktár kezelés, stb...
    ápr. 24.
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    ma 07:07
  • Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése (belföldi rakodójegyek, szállítólevelek hívása, export rakodójegyek, szállítók, CMR) Logisztikai és vevőszolgálati kollégák munkájának segítése: jóváírások készítése, egyes rendelések rögzítése-visszaigazolása az SAP rendszerben, ajá...
    ápr. 27.
  • Értékesítési osztály adminisztrációs háttértámogatása Számlázásban való részvétel (teljesítésigazolások, számlamellékletek összeállítása) Havi jelentések összeállítása, küldése a partnerek részére Partnerekkel történő kapcsolattartás Munkatársakkal, telephelyekkel napi szintű kap...
    ápr. 25.
  • Ügyfélreferens

    6000 Kecskemét, István király krt 24.
    Vevői megrendelések napi szintű operatív menedzselése a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig, a maximális vevői elégedettség elérése céljából. Anyacéggel és ügyfelekkel való kapcsolattartás német és/vagy angol nyelven Megrendelések, vevői kérések fogadása Vevői kapcsolatok k...
    ápr. 24.
  • A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...
    ápr. 24.
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    ápr. 24.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    ápr. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim