-
Office Manager (f/m/x)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversee the day-to-day operations of the office, keeping the office environment organized, well-stocked, and set up for productive, enjoyable work.
- Manage relationships and contracts with vendors and service providers (cleaning, maintenance etc.), tracking invoices and budgets with Finance.
Október 31. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Manage standard orders and periodic promotional orders across our European sales regions (France, Germany, Italy, Portugal, Spain, Switzerland, Eastern Europe, and the EMEA region)
- Take responsibility for coordinating the entire order-to-cash process
Október 31. -
Receptionist (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a member of our Reception Team, you'll work at the communication interface for our international clients and guests as well as for our consultants and internal service departments. Your daily tasks include welcoming and supporting our clients and guests at BCG's Munich office as well as...
Október 30. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the research group head/professor in managing his calendar and coordinating appointments
- Help organize meetings and events
- Plan and follow-up on business trips for the research group head
- Manage applications and travel expense reports via SAP Concur
Október 30. -
Receptionist (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a member of our Reception Team, you'll play an essential role in shaping our office community and ensuring smooth internal communication. You will be the first point of contact for our consultants and internal service departments, as well as for occasional guests and clients visiting the Cologne...
Október 30. -
Receptionist (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a MEMBER OF OUR OFFICE SERVICES TEAM, you'll work at the communication interface for our international clients and guests as well as for our consultants and internal service departments. Your daily tasks include welcoming and supporting our clients and guests at BCG's Berlin office, as well as...
Október 29. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatokBecome a part of our MAN Financial Services (MFS) team by joining us as soon as possible. In this role, you will primarily support the Head of MFS, while also providing assistance to the entire MFS Management Team as needed. / Manage calendars, schedule meetings, and coordinate travel arrangements...
Október 29. -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Schedule meetings for the Head of School using Google Calendar
- Support and facilitate communications to and from the Head of School
- Organise travel logistics for Head of School
- Prepare meetings including agenda writing and invitations
- Take minutes at meetings
Október 28. -
-
Assistant - Facility Management and Internal Services (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a proactive and service-minded INTERNAL SERVICES ASSISTANT, you'll be an essential part of our Office Operations Team and report directly to the Client Experience & Event Manager. In this role, you'll help ensure that our Berlin office runs smoothly and provides an outstanding experience for...
Október 28. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Manage and control the entire artwork lifecycle for externally developed packaging artworks.
- Coordinate artwork creation, updates, and approvals across internal and external stakeholders.
- Track change requests and ensure timely implementation of updates.
Október 27. -
Műszaki adminisztrátor
Budapest, XV. kerületBr. 500e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztráció naprakész vezetése
- Műszaki és adminisztratív dokumentumok rendszerezése, lefűzése
- Adatok rögzítése, válogatása, nyilvántartása
- Kapcsolattartás partnerekkel, alvállalkozókkal és beszállítókkal
- Papír alapú adatok rögzítése webes adatbázisba
Október 28. -
-
Technical Writer (f/m/x)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Creation of technical documentation for complex products in the field of industrial measurement technology
- Support in the further development of hardware and service documentation as well as training materials
- Close collaboration with development teams throughout the product development process
Október 27.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior software developer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!