-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 8 órája -
-
Klinika menedzser
1027 Budapest, Fekete Sas utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Napi operáció irányítása: recepció, nővér- és asszisztencia, műtő/kezelők, fekvő részleg működtetése, műszaktervezés.
- Minőség és betegbiztonság: higiénés/infekciókontroll protokollok, WHO checklist, eszkalációs rend, incidensek kivizsgálása.
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
Ügyfélszolgálati koordinátor
1137 Budapest, Szent István körút 10.
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Recepciós, front-office feladatok (ügyfélfogadás, számlázás, időpont egyeztetés)
- Ügyfélkoordinációs, back-office feladatok (ügyfélhívás, kezelési terv ismertetés, időpont egyeztetés, On-line bejelentkező rendszerrel kapcsolatos feladatok)
November 11.• Előre sorolva november 29. -
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
November 27. -
Irodavezető (Felsőfokú Végzettséggel)
1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 19.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Pénzügyi Vezetés és Kontroll (kulcsfeladat):
- A cég pénzmozgásainak heti, havi szintű nyomonkövetése
- Vevő- és szállítófolyószámlák karbantartása, valamint a kintlévőségek menedzselése és behajtása.
- Banki műveletek és folyószámlamozgások napi ellenőrzése, banki adatszolgáltatási táblázatok kitöltése.
November 20.• Előre sorolva november 26. -
Irodai adminisztrátor
2071 PátyNettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- dokumentumok rendszerezése, archiválása, katalogizálása
- vállalatirányítási rendszer használata, iktatott anyagok feltöltése, rendszerezése, kategorizálása
- telefonok kezelése
- scannelési-, másolási-, iktatási feladatok elvégzése
November 14.• Előre sorolva november 26. -
Back office vezető
1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 20.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok• Az iroda mindennapi működésének támogatása és szervezése • Adminisztrációs és ügyintézési feladatok ellátása • Megrendelések kezelése, kapcsolattartás partnerekkel • A kollégák munkájának segítése • A tulajdonos által meghatározott feladatok precíz végrehajtása...
Október 31.• Előre sorolva november 24. -
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Irodavezető asszisztens
1053 Budapest, Kossuth Lajos utcaBr. 291e - 800e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Workstation
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- adminisztrációs feladatok ellátása,
- recepciós feladatok ellátása,
- postázandó tételek összekészítése és a postára adás ügyintézése,
- iratok és dokumentáció kézbesítése, átvétele, helyszíni ügyintézés
- iratok elektronikus és papír alapú kezelése, digitalizálása, irattár nyilvántartása,
November 20. -
Iskolamenedzser
Hibrid • Budapest
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFolyamatosan egyeztetésben vagy a többi iskola menedzserrel Több BPS iskola folyamatát, kihívásait kezeled, támogatod Egyéni és közös projekteket koordinálsz Hetente többször beszélsz az iskola tanáraival Közös csapat-meetingeket facilitálsz a tanároknak Szülői körökön részt veszel a tanárokkal...
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide high-level support to the President/Managing Director EMEA – assist with strategic and organizational projects
- Facilitate collaboration between the President/Managing Director EMEA, direct reports, and stakeholders across the EMEA region
- Prepare and distribute internal communications
November 18. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
-
Front office manager munkatárs (Főrecepciós)
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA recepciós kollégák irányítása, feladatok szervezése A recepciós kollégák, illetve saját beosztásának kezelése, szervezése Felügyeli és koordinálja csapatának tagjait A szálloda könyvelési osztályának szükséges havi kimutatások, jelenléti ívek időben történő megküldése A szálloda...
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Calendar management, meeting coordination and preparation
- Travel plan management and coordination
- Daily administrative tasks e.g. invoice management In SAP and personal support of VP
- Operational interface to direct reports regarding expenses, vacation, budget management, to-do's, tasks etc.
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokAre you a proactive, highly organized professional and looking to take your career to the next level? GEA Group is seeking an Executive Assistant to actively support the CEO and CFO of our Nutrition Plant Engineering Division in Düsseldorf. In this pivotal role, you will work closely with top-level...
November 12. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior software developer állások, munkák adminisztráció vezető kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!