-
Student Assistant - Student Funding (gn)
Hibrid • Berlin
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Provide advice on topics such as scholarships, student loans and other sources of funding (email, webinars, phone, in-person etc.) to prospective students
- Individual online and in-person consultations for prospective and admitted students to explore internal and external funding opportunities
November 06. -
Student Assistant - Student Funding (gn)
Hibrid • Berlin
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Provide advice on topics such as scholarships, student loans and other sources of funding (email, webinars, phone, in-person etc.) to prospective students
- Individual online and in-person consultations for prospective and admitted students to explore internal and external funding opportunities
November 06. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Welcome and assist international VIP and UHNWI guests with discretion and professionalism
- Ensure smooth daily reception routines, including call and email handling in English and German
- Manage mail, courier deliveries, and correspondence
November 05. -
Személyi asszisztens, Social Media koordinátor
1061 Budapest, Andrássy út 33.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Ügyvezető napi munkájának támogatása, naptár- és időpontkezelés
- Üzleti levelezés, megbeszélések és utazások szervezése
- Prezentációk, dokumentumok előkészítése, összefoglalók készítése
- Social media felületek kezelése (Facebook, Instagram, LinkedIn)
November 04. -
-
Irodavezető
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda mindennapi működésének gördülékeny biztosítása, az adminisztratív folyamatok zökkenőmentes működtetése
- Irodai eszközök, készletek, szerződések és szolgáltatók kezelése (pl. takarítás, karbantartás, irodaszerek, IT eszközök)
November 04. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Provide high-level administrative support to the Marketing Director and the department, including complex calendar management, scheduling, and travel coordination.
- Prepare materials for key meetings, including agendas, coordinating presentations (PowerPoint/Google Slides), and reports.
November 03. -
Üzletviteli és Raktári Asszisztens
2800 Tatabánya, Tarjáni út 1.Nettó 280e - 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • 50e - 150e Ft éves prémium
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Tablet • Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Gyártási folyamatok adminisztratív támogatása, napi egyeztetés a termeléssel.
- Raktári bevételezés, készletnyilvántartás vezetése, leltárelőkészítés és leltár-támogatás.
- Kapcsolattartás a beszerzéssel és az értékesítéssel, partneri levelezés.
November 04. -
-
Representative, Sales & Marketing Transcatheter Heart Valve
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide organizational and administrative support to the Senior Commercial Director in daily operations
- Coordinate appointments, meetings, and travel arrangements
- Manage communication with internal and external stakeholders, especially healthcare professionals (HCPs)
November 03. -
Customer Service Representative
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Understand and convert customer needs into complete product offering (product understanding is required for this activity)
- Prepare and follow up quotes based on pricing guidelines from the commercial team, with the authority (within company rules) to close sales and maximize quote conversion
November 03. -
External Enquiries Specialist (Inheritance cases) - Hungarian
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Céges üdülés, üdültetés • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokABOUT REVOLUT People deserve more from their finances. More transparency, more control and more freedom. Revolut has been working on this mission since 2015. Our broad range of innovative products – including spending, saving, investing, exchanging money, travel and more – help over 65 million...
November 03. -
-
Adminisztrátor
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Operatív vezető munkájának támogatása
- Követeléskezelés
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
November 03. -
Working Student - Data Quality & Standardization (m/f/d - Part time)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Identify, compare, and group similar or duplicate inputs written in different formats or languages.
- Ensure consistency and quality across all entries by maintaining clear and accurate mappings.
- Collaborate with internal teams to align data structures and improve the overall user experience.
Október 31. -
Service Operations Administrator (m/f/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokBe the first point of contact for our English-speaking customers in Eastern Europe, the Middle East, and Africa – managing communication, resolving incidents, and opening service cases with professionalism and care....
Október 31. -
Office Manager (f/m/x)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversee the day-to-day operations of the office, keeping the office environment organized, well-stocked, and set up for productive, enjoyable work.
- Manage relationships and contracts with vendors and service providers (cleaning, maintenance etc.), tracking invoices and budgets with Finance.
Október 31. -
Receptionist (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a member of our Reception Team, you'll work at the communication interface for our international clients and guests as well as for our consultants and internal service departments. Your daily tasks include welcoming and supporting our clients and guests at BCG's Munich office as well as...
Október 30. -
Receptionist (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a member of our Reception Team, you'll play an essential role in shaping our office community and ensuring smooth internal communication. You will be the first point of contact for our consultants and internal service departments, as well as for occasional guests and clients visiting the Cologne...
Október 30. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the research group head/professor in managing his calendar and coordinating appointments
- Help organize meetings and events
- Plan and follow-up on business trips for the research group head
- Manage applications and travel expense reports via SAP Concur
Október 30. -
Receptionist (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a MEMBER OF OUR OFFICE SERVICES TEAM, you'll work at the communication interface for our international clients and guests as well as for our consultants and internal service departments. Your daily tasks include welcoming and supporting our clients and guests at BCG's Berlin office, as well as...
Október 29. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokCalendar & Scheduling Management: Manage and coordinate the scheduling of all regulatory meetings, including sending invitations, conference room reservations and ensure appropriate setup for all meetings, especially regulatory engagements. Additionally, proactively manage and optimize the...
Október 29.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior python developer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!