-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
-
Recepciós
2040 Budaörs, Ady Endre utca 40.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Te leszel az első benyomás megtestesítője – ügyfeleink téged látnak először, amikor belépnek a szalonba.
- Mosolyoddal és profizmusoddal teremted meg a márka hangulatát, miközben gondoskodsz arról, hogy minden látogató figyelmet, eligazítást és segítséget kapjon.
Október 31.• Előre sorolva tegnap 11:15 -
-
Dunavarsány
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termelési adatok pontos ellenőrzése az integrált vállalatirányítási rendszerben
- Nyilvántartások, jelenléti ívek napi szintű vezetése, ellenőrzése
- Adatszolgáltatás a bérszámfejtés felé
- Munkavállalókkal, társosztályokkal való napi szintű kapcsolattartás
- Együttműködés a termeléssel és a műszakvezetőkkel
Tegnap 15:02 -
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
Tegnap 13:15 -
Beszerzési referens / ügyintéző
2100 Gödöllő, Tessedik Sámuel út 4.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel az Egyetem beszerzési eljárásainak adminisztratív lefolytatásában;
- Az egyes szervezeti egységek által lefolytatott beszerzéshez kapcsolódó ajánlattételi felhívások, dokumentációk, illetve az ajánlatok bírálatának ellenőrzése, összegzések elkészítése, lefolytatott eljárásaik ellenőrzése;
Tegnap 10:58 -
-
Titkárságvezető
2040 Budaörs, Rubik Ernő utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése
- Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése
- Emlékeztető, jegyzőkönyv készítés, menedzsment feladatlista menedzselés
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Értékesítési asszisztens (acéltermékek)
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé,
- megrendelések ügyintézése és nyilvántartása,
- napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen,
- értékesítők munkájának támogatása,
- adminisztratív feladatok ellátása,
- vezető utasításainak elvégzése.
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Office coordinator
2120 Dunakeszi, Pallag utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező posta iktatása, központi levelezőrendszer monitorozása
- Bejövő telefonhívások kezelése
- Szkennelési, iratkezelési feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, látogatásokkal és rendezvényekkel kapcsolatos szervezési feladatok elvégzése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Diszpécser Asszisztens
Pest megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vezető diszpécser napi munkájának támogatása
- Emelőállványokkal kapcsolatos diszpécseri feladatok ellátása
- A szükséges gépek rendelkezésre állásának biztosítása és foglalása
- Ki- és beszállítások megszervezése
- Hatósági engedélyek intézése és szükség esetén kísérő jármű biztosítása
November 17. -
Adminisztrátor
2143 Kistarcsa, Külső Raktár körút 11.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Fémhulladékok adminisztrációjának kezelése, nyilvántartások vezetése
- MOHU rendszerben történő adatszolgáltatás, jelentések elkészítése
- Szállítólevelek, átvételi jegyek és mérlegjegyek rögzítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, hatóságokkal és belső részlegekkel
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Gépjármű értékesítési asszisztens
2040 Budaörs, Csata utca 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új gépjármű értékesítéssel kapcsolatos teljes körű adminisztráció
- Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés)
- Adatrögzítés, táblázatok kezelése
- Riportok, statisztikák készítése
- Rendezvényeken való aktív részvétel
November 17. -
Adminisztrátor és ügyfélszolgálati munkatárs
Mechanikai Művek - Törökbálint, 2045
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások és megrendelések kezelése
- Adatrögzítés, szállítólevelek és fuvarok adminisztrációja
- Fuvarszervezési feladatok támogatása
- Járatlapok megírása, visszaszedése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a sofőrökkel és megrendelőkkel
November 11.• Előre sorolva november 17. -
Recepciós/pénzügyi munkatárs
HGL Group Hungary HQ - Vecsés, Cargo City 324, Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, 2220
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Ügyfelek, vendégek és partnerek fogadása, tájékoztatása
- Bejövő és kimenő posta rögzítése, iktatása, ügyintézése
- Központi levelezőrendszer kezelése
- Beérkező fuvarlevelek és számlák iktatása
- Pénzügyi osztály munkájának adminisztratív támogatása
Október 23.• Előre sorolva november 16. -
-
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Kereskedelmi asszisztens
2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő rendelések kezelése és nyomonkövetése
- Számlák kiállítása
- Bejövő áruk adminisztrációja
- Raktárkészlet figyelemmel kísérése
- Adminisztráció, kimutatások készítése
- Fuvarszervezés (belföldön)
- Vevőkkel és beszállítókkal való kapcsolattartás
- Szerződések, ajánlatok készítése
- Házi pénztár kezelése
November 05.• Előre sorolva november 17. -
Irodai logisztikai asszisztens
2040 Budaörs, Gyár utca
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA termékek minden esetben külföldi gyártótól érkeznek a raktárunkba. Feladatod lesz a megrendelések leadása (angol nyelven) és a termékek beérkezésének ellenőrzésé, együttműködve a raktáros csapatunkkal....
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- To support quality inspection both on site and in office
- Making and posting promotional materials about quality issues
- To arrange Quality training and to manage documents (Log files with both softcopy and hardcopy)
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
Beszerző
2013 Pomáz, József Attila utca 32.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Rendelések adminisztratív előkészítése,
- Rendelés véglegesítése és visszaigazolások rögzítése
- Napi szintű kapcsolattartás és egyeztetés az import és hazai beszállítókkal,
- Forgalmi riportok, jelentések készítése
- Reklamációs ügyek intézése beszállítók felé
- Készletoptimalizálás
November 10.• Előre sorolva november 16. -
HR Munkatárs (HR Adminisztráció és Operatív támogatás)
Toperini Ipari Park - Vác, Avar u. 5, 2600
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Munkaszerződések, beléptetési dokumentáció és munkavállalói nyilvántartások előkészítése és kezelése
- HR adatbázisok, munkaidő- és szabadságnyilvántartások karbantartása
- Bérszámfejtési adatszolgáltatás és juttatások adminisztratív támogatása
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Ügyvezetői asszisztens
2314 Halásztelek, Korbuly utca
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- az ügyvezető napi munkájának támogatása
- adminisztratív feladatok ellátása a telephelyekre és a munkavállalókra vonatkozóan
- projektekben való aktív részvétel - építési, gépjármű kezelési, hulladék gazdálkodási, telephely fenntartási, személyi témák tárgyában
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!